صفاری نطنزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

اقدامات آمریکا و اذنابش در منطقه، پایان حیات سیاسی آنها را نزدیکتر می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: اقداماتی که آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در منطقه انجام می‌دهند، روز به روز آنان را به پایان حیات سیاسی‌شان نزدیکتر می‌کند.

اقدامات آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در منطقه پایان حیات سیاسی آنها را نزدیک می‌کندمرتضی صفاری نطنزی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به کشتار بی‌رحمانه روز گذشته مردم فلسطین در روز انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس شریف، اظهار کرد: کاملا انتظار می‌رفت که رژیم اشغالگر قدس با برخورد ددمنشانه اقدام به کشتار مردم مظلوم فلسطین کند.

وی ادامه داد: چنین جنایاتی باید برای کشورهای منطقه درس عبرت شود که به ماهیت سیاست‌های رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا توجه کنند و با اقدامات جمعی خود در محافل بین‌المللی این اقدامات را محکوم کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به اینکه تجمیع آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان در منطقه ماهیت آنان را به خوبی به همگان نشان داد، تصریح کرد: اقداماتی که این کشورها در منطقه انجام می‌دهند، روز به روز آنان را به پایان حیات سیاسی‌شان نزدیک‌تر می‌کند اما جامعه جهانی هم باید یک تصمیم جدی برای برخورد با این مستکبران بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار