جمالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کشتار مردم فلسطین وادادگی کشورهای وابسته و مرتجع منطقه را نشان داد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی گفت: کشتار روز گذشته مردم فلسطین، وادادگی کشورهای وابسته و مرتجع منطقه را نشان داد.

کشتار مردم فلسطین، وادادگی کشورهای وابسته و مرتجع منطقه را نشان دادمحمد جواد جمالی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به کشتار روز گذشته مردم فلسطین در روز انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس شریف، اظهار کرد: این روز، روز نکبت، جنایت و همچنین وادادگی کشورهای وابسته و مرتجع بود.

وی ادامه داد: ترامپ هفته گذشته با خروج از برجام نشان داد که هیچ گونه توجهی به قوانین بین‌المللی ندارد و روز گذشته هم با این اقدام خود و کشتار مردم مظلوم فلسطین، روی یکی دیگر از قطع‌نامه‌های شورای امنیت پا گذاشت.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه همه کشورهای آزاد دنیا به ویژه کشورهای مسلمان باید در مقابل چنین جنایت‌هایی از خود واکنش نشان دهند و این اقدامات را محکوم کنند تصریح کرد: جای تاسف است که جز از جمهوری اسلامی ایران، از هیچ کشور دیگری در محکومیت این اقدام صدایی درنیامد.

جمالی با بیان اینکه کشتار مردم غزه با هماهنگی آمریکا و سران سعودی و بحرین صورت گرفت، خاطرنشان کرد: مردم منطقه دیگر به خوبی می‌دانند که هیچ گونه امیدی به برخی از کشورهای وابسته عربی برای حل بحران‌های منطقه وجود ندارد و آنان با مستکبران جهان همدست شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار