آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

دنیای فوتبال هر روز شاهد شایعاتی از انتقال بازیکنان صاحب نام به تیم‌های مختلف است که برخی از آن‌ها تبدیل به واقعیت می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از انتقال بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

  • اولین اخبار نقل و انتقالات مربوط به جذب تونی کروس توسط پپ گواردیولا است. این احتمال داده می‌شود که تونی کروس در پایان این فصل به تیم منچستریونایتد پیوسته و تحت نظر خوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ به فعالیت ورزشی خود ادامه دهد. گواردیولا نیز به دنبال آن است تا از بازار داغ نقل و انتقالات فوتبال اروپا جا نماند و بار دیگر کروس را به تیم خود آورده و با او همراه باشد. گواردیولا زمانی که در بایرن مونیخ حضور داشت، کروس بازیکن او بود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

موراتا در راه ایتالیا

  • یوونتوس به دنبال آن است تا آلوارو موراتا بازیکن چلسی را در پایان این فصل از فوتبال اروپا جذب کرده تا این بازیکن بار دیگر در سری آ. ایتالیا حضور داشته باشد. این بازیکن در سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۶ در یوونتوس فعالیت کرده و سپس به تیم‌های رئال مادرید و چلسی منتقل شده است. حال این بازیکن در تلاش است تا بار دیگر به یوونتوس بازگردد و در این تیم بازی کند. این احتمال نیز وجود دارد که با جذب موراتا توسط یوونتوس، ماریو منژوکیچ از این تیم خارج شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

رقم دوناروما مشخص شد

  • بسیاری از تیم‌های فوتبال اروپا در تلاش اند تا دروازه بان جوان میلان، دوناروما را در نقل و انتقالات داغ تابستانی جذب کرده و به تیم خود بیاورند. مسئولان تیم میلان رقم فروش این بازیکن را نزدیک به ۷۰ میلیون یورو اعلام کرده اند و تلاش می‌کنند تا این بازیکن را همانند فصل قبل در تیم نگه دارند تا این بازیکن به سرمایه‌ای گرانبها تبدیل برای این تیم تبدیل شود.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

پوچیتنیو به دنبال فروش پنج بازیکن خود

  • پوچتینیو، سرمربی تیم تاتنهام در تلاش است تا در پایان این فصل از نقل و انتقالات فوتبال اروپا پنج بازیکن از تاتنهام را به فروش رسانده و با درآمد حاصل از فروش آن‌ها برخی از بهترین بازیکنان فوتبال اروپا را جذب کند. او این دلیل ضعف و ناتوانی تیمش در این فصل از لیگ جزیره را کمبود بودجه تیم دانسته است.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

چلسی علاقه‌مند به جذب سرمربی تاتنهام

  • مسئولان چلسی علاقه فراوانی را نسبت به جذب پوچیتنیو، سرمربی تیم تاتنهام نشان داده اند و تلاش می‌کنند تا این سرمربی را جایگزین آنتونیو کونته کنند. چلسی دلیل جذب سرمربی تاتنهام را رقم بسیار پایین بودجه تاتنهام دانست و این امکان وجود دارد تا این سرمربی تاتنهام را ترک کند.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

اینیستا لیگ آینده خود را برگزید

  • آندرس اینیستا بازیکن با سابقه بارسلونا تصمیم گرفته است تا این تیم را ترک کرده و ادامه فعالیت ورزشی خود را به عنوان یک برند و یا تبلیغ در تیم دیگری به فعالیت بپردازد. حال او در این مدت زمان باقیمانده برای انتقال 2 لیگ چین و ژاپن را انتخاب کرده است و. برخی از رسانه‌های چینی نیز شایعاتی از پیوستن این بازیکن به تیم‌های کشورشان را منتشر کرده اند و سبب افزایش احتمال پیوستن این بازیکن به سوپر لیگ چین شده اند.

انتهای پیام/

شایعات نقل و انتقالات پنج لیگ مطرح اروپایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار