زیرگذر بهارستان مرداد ماه امسال به بهره برداری می رسد

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت:پروژه زیرگذر بهارستان خرم‌آباد تا اواخر مرداد ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  احمد مرادپور عصر امروز پس از بازدید از زیرگذر بهارستان اظهار داشت: پس از دستور استاندار لرستان جهت برنامه‌ریزی لازم در راستای تسریع در عملیات اجرایی زیرگذر بهارستان و تکمیل و بهره‌برداری این پروژه شهری در کوتاه‌ترین زمان ممکن، چند جلسه کاربردی در این راستا برگزار شد که یکی از این جلسات با حضور سردار عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران برگزار شد.

وی افزود: پیرو تأکید فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا مبنی بر تسهیل در روند اجرای پروژه زیرگذر بهارستان از سوی موسسه جوادالائمه به‌عنوان مجری طرح، برای اتمام این پروژه همه امکانات و تجهیزات و مواد و مصالح مورد نیاز تهیه شد.

معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: از آنجایی که در این پروژه شاهد محدودیت‌های منابع و همچنین وجود معارضین حقیقی و حقوقی بودیم و هزینه اجرای پروژه نیز بالا بود لذا طرح موجود بازنگری و مهندسی ارزش در جهت کم کردن مبلغ و بهینه کردن کمی و کیفی فروش صورت گرفت.

وی عنوان کرد: طبق برنامه زمان‌بندی شده و بر اساس طرح جدید پروژه زیرگذر بهارستان تا تاریخ ۳۱ مرداد سال جاری به اتمام خواهد رسید.

مرادپور اظهار کرد: به‌منظور بررسی پروژه مطابق برنامه زمان‌بندی شده بنا داریم در فواصل زمانی کوتاهی از این پروژه بازی به عمل آوریم که در همین راستا صبح امروز به‌اتفاق شهردار و مدیران ادارات مخابرات گاز و آبفا لرستان ضمن بازدید میدانی از پروژه جلسه در راستای حل مشکلات موجود و موانع سر راه پروژه برگزار شد.

انتهای پیام/د

زیرگذر بهارستان مرداد ماه افتتاح می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.