وب کیوسک‌ چیست و چگونه جایگزین صندوق صدقات می‌شود؟

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران گفت: صندوق‌های صدقات‌ سنتی تا 5 سال آینده از معابر شهری جمع‌آوری می‌شوند.

وب کیوسک‌ چیست و چگونه جایگزین صندوق صدقات می‌شود؟محمد هادی سیف معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه حذف صندوق‌های صدقات سنتی در چند سال اخیر در دستور کار کمیته امداد قرار دارد، اظهار کرد: ظرف 5 سال آینده صندوق‌های صدقات سنتی واقع در معابر اصلی حذف می‌شوند و صندوق‌های دیگری در اماکن سرپوشیده که از امنیت بالاتری برخوردار هستند، جایگزین آن‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به دنبال جایگزینی شیوه‌های نوین برای دریافت صدقات از مردم هستیم، گفت: یکی از این روش‌ها وب کیوسک‌ها هستند که از این طریق خیرین می‌توانند وجوهات خود را در هر حوزه‌ای که می‌خواهند مانند جهزیه، فرهنگ، آموزش و غیره واریز کنند.

سیف با بیان اینکه افرادی که مایل به حضانت معنوی ایتام و محسنین هستند، می‌توانند از طریق وب کیوسک‌ها اعلام همکاری کنند، گفت: این افراد می‌توانند شماره تماس خود را اعلام کنند تا همکاران ما در اسرع وقت با آن‌ها تماس گیرند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه جایگزین کردن شیوه‌های الکترونیکی، هزینه‌های اجرایی را کاهش می‌دهد، گفت: همچنین از این طریق آسیب‌ها و سرقت‌ها به حداقل می‌رسد و سرعت هزینه کرد صدقات برای محرومان و نیازمندان افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

جمع آوری صندوق‌های صدقات سنتی از سطح شهر تا 5 سال آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
من همیشه صدقه میدم هر صبح
آخرین اخبار