جزییات آخرین نرخ کرایه ماشین آلات عمرانی اعلام شد/ افزایش ۳۹ درصدی کرایه جرثقیل‌ها

بیشترین کاهش کرایه‎ ساعتی مربوط به پراید و بیشترین افزایش مربوط به جرثقیل خودرو چرخ لاستیکی بوده است.

جزئیات آخرین نرخ کرایه ماشین آلات عمرانی اعلام شد/ افزایش ۳۹ درصدی کرایه جرثقیل‌ها به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز آمار، در این آمارگیری، اطلاعات مربوط به کرایه‎ ساعتی انواع ماشین‌آلات مورد استفاده در طرح‏‌های عمرانی (٦٠ مورد)، با ارسال پرسشنامه ها‌ی مربوط از طریق رایانامه به پیمانکاری‌‏های مجری طرح‏‌های عمرانی در استان تهران، جمع‌آوری می‌‏شود. این طرح در بهمن ماه سال ١٣٩٦ برای جمع‏ آوری اطلاعات مربوط به نیمه‎ی اول همان سال اجرا شده است.

در مقایسه تمامی٦٠ قلم مورد آمارگیری این دوره، کمترین افزایش کرایه ساعتی مربوط به «دامپر ٢ تن هیدرولیکی با راننده» با ٠,١ درصد و بیش‌ترین افزایش در متوسط کرایه‌ ساعتی مربوط به «جرثقیل خودرو چرخ زنجیری حدود ٤٠ تن با راننده» با ٣٩,٠ درصد نسبت به دوره­ ی قبل بوده است.

همچنین، مقایسه متوسط کرایه‎ی ساعتی در این دوره با دوره‌ی مشابه سال قبل نشان می‌دهد که بیش‌ترین کاهش کرایه‎ی ساعتی مربوط به «ماشین سواری پراید یا مشابه با راننده» با ٦,٧ درصد و بیش‌ترین افزایش کرایه ساعتی مربوط به «جرثقیل خودرو چرخ لاستیکی حدود ٦٠ تن با راننده» با ٤٣,٥ درصد بوده است.

انتهای پیام/

اجرای طرح شفاف سازی نرخ کرایه ماشین آلات عمرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار