ولایتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ماجرای برخورد فیزیکی حراست با دانشجوی دانشگاه آزاد در حال پیگیری است/ آن طور که شایسته باشد با موضوع برخورد می‌کنیم

رئیس هیئت امنای و هیئت موسس دانشگاه آزاد از پیگیری درگیری حراست دانشگاه آزاد با یکی از دانشجویان و اعلام نتیجه آن در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
 
ماجرای برخورد فیزیکی در دانشگاه آزاد در حال پیگیری است/ آن طور که شایسته باشد با موضوع برخورد می‌کنیمبه گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که درگیری فیزیکی یکی از دانشجویان با مأمور حراست دانشگاه‌‌‌ آزاد اسلامی واحد تهران شمال را نشان می‌داد، به دنبال این موضوع چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد از جمله مدیر کل حراست این دانشگاه به فیلم منتشر شده واکنش‌ نشان دادند.

علی اکبر ولایتی رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: ماجرای برخورد فیزیکی حراست با دانشجو در حال پیگیری بوده و کارهای لازم انجام شده است.

رئیس هیئت امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نتیجه این پیگیری به زودی اعلام خواهد شد، گفت: ان شاء الله زمانی که نتیجه به ما اعلام شود،  آن طور که شایسته باشد با موضوع برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از برخورد فیزیکی مامور حراست دانشگاه آزاد با دانشجو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار