۱۱ زندانی جرایم غیرعمد گناوه در انتظار کمک هستند

گناوه-ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: ۱۱ نفر از محکومان جرائم غیرعمد این شهرستان که در زندان بسر می‌برند برای آزادی به هفت میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال کمک نیاز دارند.

۱۱ زندانی جرایم غیرعمد گناوه در انتظار کمک هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  دانیال اسفندیاری روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی ستاد دیه این شهرستان افزود: عمده جرایم زندانیان گرفتار، ناتوانی در پرداخت مهریه و مسایل مالی است که امیدواریم با مساعدت خیران شهرستان که همواره در کار‌های عام المنفعه پیشقدم هستند در ماه مبارک رمضان زمینه آزادسازی آنان فراهم شود.

وی اضافه کرد: پارسال با کمک خیران و ستاد دیه پنج نفر از این شهرستان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری گناوه اظهارکرد: در دین مبین اسلام کمک به همنوعان و نیازمندان سفارش بسیار شده است که برای ادای تکلیف باید برای نهادینه کردن فرهنگ نوع دوستی تلاش کنیم.

وی گفت: کمک به زندانیان جرائم غیرعمد تنها به یک برنامه و فصل خاصی محدود نشود بلکه باید تلاش کنیم تا در طول سال فرهنگ شود.

اسفندیاری بیان کرد: بیشتر زندانیان جرائم غیرعمد به دلیل نا آگاهی از قانون اکنون در زندان گرفتار هستند.

زهرا عابدی کارشناس مسئول امور اجتماعی فرمانداری گناوه گفت: جشن گلریزان در این شهرستان ۱۲ خردادماه امسال مصادف با ۱۷ ماه مبارک رمضان در مصلای جمعه برگزار می‌شود که از مردم انتظار داریم با حضور پررنگ و مساعدت مالی خود، زمینه آزادی زندانیان دربند منطقه را فراهم کنند.

انتهای پیام/م

زندانیان جرایم غیرعمد گناوه در انتظار کمک هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.