افتتاح اولین خانه هلال احمر روستایی در کمیجان

اولین خانه هلال احمر شهرستان کمیجان در روستای خسروبیگ افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ اولین خانه هلال احمر شهرستان کمیجان در راستای توسعه فعالیت‌های هلال احمر در مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در روستای خسروبیگ به بهره برداری رسید.

زمانی معاونت آموزشی و پژوهشی جمعیت هلال احمر استان مرکزی در حاشیه این مراسم  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  گفت: کار این واحد اجرای طرح آموزش امداد و نجات و کمک‌های اولیه خدمات رسانی هرچه بهتر و بیشتر است.

زمانی این واحدبا هدف توسعه کمی و کیفی جمعیت هلال احمر در مناطق مختلف به خصوص روستا‌ها و توانمند سازی روستائیان با در بخش میلاجرد افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی و جذب داوطلبان جمعیت هلال احمر اضافه کرد: این سازمان و نهاد مردمی تلاش می‌کند به نحو شایسته‌ای پوشش آموزشی و خدماتی هلال احمر را در تمام نقاط شهری و روستایی استان مرکزی کامل کند.

سلیمانی فرماندار شهرستان کمیجان هم در این مراسم با تاکید بر اهمیت امر آموزش و خود اتکایی و افزایش توانمندی همه مردم در خدمات رسانی در مواقع نیاز گفت: این اقدام گام موثری در تحقق این امر خواهد بود.

انتهای پیام/ج

افتتاح خانه هلال احمر در روستای خسروبیگ شهرستان کمیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.