تسلیت رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به بازماندگان پرنیان نجاتگر داوطلب + متن پیام

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور فوت میثم پرنیان نجاتگر داوطلب هلال احمر استان مرکزی را تسلیت گفت.

تسلیت رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به بازماندگان پرنیان نجاتگر داوطلب + متن پیام به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاراک؛   درپی فوت میثم پرنیان نجاتگر داوطلب جمعیت هلال احمرپایگاه غرق آباد استان مرکزی در اثر واژگونی آمبولانس حین ماموریت مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در پیامی درگذشت این نجاتگر جمعیت هلال احمر را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

کلُّ مَنْ عَلی‌ها فَان وَ یبقَی وَجْهُ رَبَّک ذوالجلالِ والاکرامِ

هرکه روی زمین است دستخوش مرگ و فناست و خدای باجلال و عظمت باقی می‌ماند.

با دوصد افسوس، بار دیگر یکی از امدادگران ایثارگرمان، جان خود را در راه ارائه خدمت در طبق اخلاص نهاد و پیش‌کش حفظ سلامت همنوعان نمود و خانواده این عزیز و جامعه امدادگران و نجاتگران کشور را در سوگی با وسعت دل‌های آکنده از حزن و اندوه در سراسر کشور نشاند.

میثم پرنیان عزیز در هنگام امدادرسانی عاشقانه پرکشید و نامش همچون دیگر امدادگران و شهداء عرصه خدمت، جاودان خواهد ماند و فقدانش غمی سنگین و جانکاه بر سینه ما خواهد کاشت.

درگذشت این بزرگ مرد عرصه ایثار و فداکاری را به ملت ایران و جامعه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر و همچنین خانواده بزرگوارش تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند جلیل برای آن مرحوم غفران و آمرزش و برای بازماندگان طلب صبر جزیل می‌نمایم.

حمد محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی، حسن طاهر احمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی و فرماندار ساوه هم در پیام‌های جداگانه درگذشت میثم پرنیان نجاتگر داوطلب جمعیت هلال احمرپایگاه غرق آباد استان مرکزی را تسلیت گفتند.

انتهای پیام / ج


پیام تسلیت رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درپی فوت میثم پرنیان

برچسب ها: هلال احمر ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.