زندگی نامه شهید غلامعلی باقری

گوشه‌ای از زندگی نامه شهید غلامعلی باقری یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.
شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.
شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید:

شهید غلامعلی باقری در سال1330 در روستای الی بالتا از توابع شهرستان شاهین دژ متولد شد و به دلیل موقعیت خاص روستا از كسب تحصیل محروم ماند.
البته در مكتب خانه مرسوم آن زمان سواد خواندن و نوشتن را فرا گرفت. ایشان با تشكیل خانواده صاحب دو فرزند پسر و یك دختر گردید. شهید باقری از افراد متدین و مؤمن محسوب می شد و در صحنه انقلاب حضوری فعال داشت و در مبارزه بر علیه رژیم طاغوت از یاران حضرت امام بود.

شهید باقری با پیروزی انقلاب به دلاورمردان سپاه پیوست و جهت حفظ و حراست از آرمان های انقلاب لحظه ای كوتاهی نكرد و سرانجام در تاریخ1360/4/13 به آرزوی دیرینه خود دست یافت و در اثر تیر دشمنان قرآن به درجه رفیع شهادت رسید.
انتهای پیام/

زندگی نامه شهید غلامعلی باقری

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار