حسینی: با فوتبال بین المللی فاصله داریم/ همه چیز درباره تیم ملی فراموش شده است!

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: امیدوارم از تیم ملی حمایت کنند، چون احساس می شود، مدتی است که همه چیز فراموش شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران بیان کرد: بار دیگر به تمرینات تیم ملی اضافه شدیم و همانطور که می دانید، تیم ملی هنوز تکمیل نشده است و خیلی از بازیکنان مانده اند تا به تمرینات اضافه شوند. برای مهم ترین آوردگاه جهانی فوتبال آماده می شویم و امیدوارم بتوانیم در شرایط سخت، نتیجه خوبی بگیریم.

او افزود: ما و بازیکنان استقلال، امروز ( پنج شنبه ) به تمرینات اضافه شدیم و شرایط سخت است اما باید تمام تمرکزمان روی تمرینات و تصمیمات کی روش بگذاریم و امیدوارم تیم ملی را حمایت کنند، چون احساس می شود، مدتی است که همه چیز فراموش شده است. باید از همه طرف و از همه لحاظ حمایت شویم، زیرا برای مهم ترین آوردگاه جهانی فوتبال آماده می شویم.

حسینی ادامه داد: بازیکنان مقصر دیر اضافه شدن به تمرینات نیستند و هر تصمیمی گرفته شود، ما تابع آن هستیم. با فوتبال بین المللی فاصله داریم و باید آن را بپذیریم. زمان کمی داریم و باید از تجربیات کی روش استفاده کنیم، زیرا او در بالاترین سطح دنیا مربیگری کرده و می تواند به ما کمک کند.

مدافع تیم ملی ایران در خصوص بازی های دوستانه مقابل ازبکستان، ترکیه و یونان گفت: بازی های دوستانه کمک زیادی به اعتماد به نفس بازیکنان و تاکتیک تیمی می کند و از هواداران خواهش می کنم تا در آخرین بازی تیم ملی در تهران حضوریابند و ورزشگاه را پر کنند، زیرا بازیکنان جوان از حالا باید حمایت شوند.

حسینی در پایان گفت: خیلی سخت است که بخواهیم درباره قهرمان جام جهانی صحبت کرد و غیر قابل پیش بینی است.  تمام تیم ها با بالاترین آٖمادگی و کیفیت در جام جهانی حضور می یابند و پرتغال، اسپانیا و آلمان مدعیان قهرمانی هستند. همچنین رنکینگ تیم ها در فیفا است و مدعیان مشخص هستند.

انتهای پیام/

اظهارات سید جلال حسینی درباره وضعیت تیم ملی ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار