حسینی: توانستیم با وقت کُشی الجزیره مقابله کنیم/ "سوپرمن" نیستم

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: توانستیم با اتلاف وقت الجزیره امارات مقابله کنیم و در این بازی پیروز شویم.

حسینی: توانستیم با اتلاف وقت تیم الجزیره مقابله کنیم/ من سوپر من پرسپولیس نیستمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی برابر الجزیره امارات اظهار کرد: بازی سختی بود و تیم الجزیره امارات حرفه‌ای بازی کرد و در ضد حملات برنامه داشت. اتلاف وقت تیم‌های عربی را فراموش کرده بودیم، اما در این بازی دوباره شاهد این موضوع بودیم. توانستیم با اتلاف وقت تیم الجزیره مقابله کنیم و از هواداران تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و خدا را شکر که پیروز شدیم و شرمنده هواداران نشدیم.

او درباره اینکه فصل با بهترین شرایط ممکن برای پرسپولیس تمام شد، بیان کرد: پرسپولیس خیلی مشکلات دارد که از آن جمله بدهی‌های زیاد، مسئله تمدید قرارداد بازیکنان و اینکه نمی‌توانیم برای فصل آینده بازیکن بگیریم هست. به نظرتان این همه مشکلات را می‌شود به راحتی حل کنیم. آن‌هایی که این مشکلات را به وجود آوردند اکنون باید جوابگو باشند. البته من طرف گرشاسبی نیستم، اما می‌بینم که به تنهایی مشکلات را حل می‌کند.

کاپیتان پرسپولیس ادامه داد: تیم ما در شرایط حساسی قرار دارد و تمدید قرارداد بازیکنان از همه مسائل مهم‌تر است. البته فصل آینده هم نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا سخت است و تیم الدحیل ۲۰ - ۲۵ بازیکن خارجی دارد و مابقی تیم‌ها از جمله العین، استقلال و ذوب آهن قدرتمند هستند و آن‌ها می‌توانند فصل آینده تقویت شوند، اما ما نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. علاوه بر اینکه به تیم ما کمک نکردند، ضربه هم زدند.

حسینی درباره اینکه منظور او طاهری مدیرعامل سابق پرسپولیس است، بیان کرد: نه، اما باید طوری برنامه ریزی می‌کردند تا به مشکل برنخوریم و بتوانیم برای فصل بعد بازیکن بگیریم.

او درباره اینکه طاهری بخاطر اتفاقات رخ داده عذرخواهی کرده است، بیان کرد: دوست دارم که همه جواب بدهند، ما باید زمانی که استادیوم پُر از تماشاگر می‌شود جوابگو باشیم. رقبای ما بازیکنان خارجی با کیفیتی دارند. ما همه بازی‌ها را انجام می‌دهیم، اما زمانی که نتیجه نمی‌گیریم هواداران ناراحت می‌شوند و فشار زیادی بر روی بازیکنان است. ماهینی و ربیع خواه ۲ بازیکن ما تحت فشار هستند و کارمان در ادامه بازی‌ها سخت است و این مشکلات باید دیده شود چرا که ما ۶ ماه دیگر باید در مرحله بعدی بازی کنیم که به مراتب دیدار‌های سختی در انتظارمان است.

حسینی درباره دلخوری بازیکنان از جشن قهرمانی و پاداش‌های گرفته شده، اظهار کرد:  جای تشکر دارد که امسال ما را تشویق کردند چرا که سال گذشته تقدیری انجام نشد و حتی تحت فشار قرار گرفتیم.

او درباره اینکه سرمربی تیم الجزیره امارات بیان کرده که رونالدو و مسی سوپرمن هستند، خاطر نشان کرد: بله درست می‌گوید چرا که من یک بازیکن هستم که فقط وظیفه ام را انجام می‌دهم. شرایط بازی با الجزیره سخت بود، اما خوشحالم که توانستیم دل این همه تماشاگر را شاد کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات کاپیتان پرسپولیس درباره برد برابر الجزیره امارات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.