بیرانوند:پرسپولیس فصل را خوب به پایان رساند

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فصل خوبی را به پایان رساندیم و امیدوارم با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی بتوانیم بازیکنان جدیدی را جذب کنیم.

بیرانوند:پرسپولیس فصل خوبی را به پایان رساندبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی برابر الجزیره درباره این دیدار اظهار کرد: پرسپولیس فصل خوبی را به پایان رساند و امیدوارم پنجره نقل و انتقالات تیم باز شود تا بتوانیم بازیکنان جدیدی را جذب کنیم.

او ادامه داد: الان پرسپولیس برای من تمام شد و هدفم تیم ملی است. از مردم، پیشکسوتان و رسانه ها می‌خواهم که به تیم ملی، کادرفنی و بازیکنان روحیه بدهند چرا که در جام جهانی کار سختی داریم و امیدوارم سربلند از این رقابت‌ها برگردیم.

بیرانوند افزود: خوشحالم که در لحظات پایانی این دیدار توانستم انتظارات هواداران را برآورده کنم و به تک تک تماشاگران تبریک می‌گویم.

او در خصوص ماندنش در تیم پرسپولیس گفت: من با این تیم قرارداد ۵ ساله دارم و در پرسپولیس می‌مانم.

او تصریح کرد: امیری برای پرسپولیس زحمت زیادی کشیده است و اگر تصمیم بگیرد که به تیم دیگری برود باز هم هواداران او را دوست دارند.

بیرانوند ادامه داد: به سید جلال که سوپرمن تیم مان است تبریک می‌گویم. او فرمانده تیم است و من به سید جلال گفته ام اگر مربی تیم ملوان شد من را با خودش ببرد تا در آن تیم بازی کنم.

دروازه بان تیم پرسپولیس در پایان درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس خاطرنشان کرد: تمام بازیکنانی که تمدید نکردند هم به تیم بر می‌گردند. امروز قبل از بازی دور هم جمع شدیم و در این مورد صحبت کردیم. البته صادق محرمی تلاش‌های زیادی برای پرسپولیس کرد و از ۵ ماه پیش می‌دانستیم که قرار است از تیم جدا شود.

انتهای پیام/

اظهارات بیرانوند درباره دیدار پرسپولیس برابر الجزیره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار