مراسم معارفه امام جمعه جدید شیراز برگزار شد

مراسم معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در جلسه شورای اداری استان فارس با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور و مسئولان برگزار شد.

مراسم معارفه امام جمعه جدید شیراز برگزار شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین مروی معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، مراسم معارفه نماینده جدید ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در جلسه شورای اداری استان فارس برگزار شد.

اسماعیل تبادار استاندار فارس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله ایمانی امام‌جمعه فقید شیراز، گفت: آیت‌الله ایمانی همیشه به دنبال رفع مشکلات و مسائل مردم بود و یاد و نام این عالم مجاهد هرگز فراموش نخواهد شد.

تبادار با عرض تبریک انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین دژکام به عنوان نماینده جدید، ولی فقیه در استان فارس اظهار داشت: امام جمعه جدید شیراز دارای فصاحت کلام و اندیشه است و بدون شک حضور این عالم بزرگوار در سمت جدید در موضوع وحدت و گسترده مسائل دینی در استان فارس نیز تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه آماده همراهی با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز هستیم، اظهار کرد: شیراز سومین حرم اهل‌بیت (ع) به‌عنوان یک مرکز برجسته دینی همواره مطرح بوده است و عالمان آن از دوران‌ های قبل و پس از انقلاب تاکنون تلاش و مجاهدت های چشمگیر داشتند.

استاندار فارس با بیان اینکه امروز هیچ مدیری دارای اشتباه نیست و بدون شک نصیحت علما در نقاط مختلف استان فارس به ویژه شیراز ضرورت جدی است خاطرنشان کرد: از هر تذکری که زمینه را برای وحدت و پاسخگویی به نیاز مشکلات مردم باشد استقبال کرده و انتقادات را به جد به جان می‌خریم.

تبادار گفت: همه ما علما و به ویژه نماینده، ولی فقیه در استان فارس را پدر روحانی استان می‌دانیم و انتظار است همه عزیزانی که دل در گرو نظام جمهوری هستند، با هر سلایقی ذیل نماینده، ولی فقیه در استان باشند.

انتهای پیام/ر

معارفه امام جمعه جدید شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار