ویژه بانوان روستایی:

سومین جشنواره فرهنگی ورزشی دا برگزار شد + نتایج

سومین جشنواره فرهنگی ورزشی دا (مادر) ویژه بانوان روستایی چهارمحال و بختیاری در روستای بارده برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سومین جشنواره فرهنگی ورزشی دا (مادر) ویژه بانوان روستایی استان چهارمحال و بختیاری، یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۷ با حضور غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، و با شرکت ۱۸ تیم در رده‌های سنی ۱۰ تا ۷۰ سال، در قلعه تاریخی روستای بارده برگزار شد.

در رشته لالایی مادربزرگ، صنوبر منصوری از شهرستان بروجن، شاه بیگم احمدی از روستای حیدری شهرستان بن و ملک بانو قائدامینی از شهرکرد به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته حمل مشک، زینب محمودی از شهرستان لردگان، مرضیه امیری از شهرستان کوهرنگ و ناهید اقبالی از شهرستان شهرکرد نیز اول تا سوم شدند.

کلثوم خالدی از شهرستان لردگان، لیلا اسحاقی از شهرستان بروجن و نجمه جعفری از شهر وردنجان شهرستان بن نیز در رشته دال پلان، مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

سمیه پیرمحمدی از شهرستان شهرکرد، سحر سورانی از یان‌چشمه شهرستان بن و ندا جعفری از شهرستان بروجن در رشته الختر به ترتیب به رتبه‌های اول تا سوم رسیدند.

در رشته هفت سنگ مهارتی نیز نرگس جعفری از شهرستان بروجن، سیده فاطمه احمدی از روستای شیخ شبان شهرستان بن و فاطمه چراغ زاده از شهرستان شهرکرد، مقام‎های اول تا سوم را به دست آوردند.

روستای بارده از توابع شهرستان بِن، در فاصله ۵۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ن

جشنواره فرهنگی ورزشی دا ویژه بانوان روستایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار