کسب ۲۰ نشان برتر جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده

خانواده کارکنان سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری موفق به کسب ۲۰ نشان رنگارنگ در جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده شدند.

کسب ۲۰ نشان در جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانوادهبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ ۳۷ نفر از فرزندان دختر و همسران کارکنان سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری، ۹ نشان طلا، ۱۰ نشان نقره و یک نشان برنز جشنواره فرهنگی ورزشی خانواده کارکنان سپاه کشور با عنوان شمیم خانواده را به دست آوردند.

همچنین شرکت‎کنندگان از این استان، مقام اول تیمی در رشته آمادگی جسمانی و مقام دوم تیمی در رشته شنا را کسب کردند و در مجموع عنوان قهرمان قهرمانان را به خود اختصاص دادند.

در این دوره از رقابت‌ها؛ زهرا کاظمی از چهارمحال و بختیاری، در رشته شنا موفق به کسب دو نشان طلا و یک نقره شد و مریم کاظمی در این رشته یک نشان طلا و ۲ نشان نقره را از آن خود کرد.

خورشید کاظمی، سمیه اعلایی و مریم عسگری هم توانستند هر کدام، یک نشان نقره کسب کنند و مشکات عسگری و نسیبه کاظمی هر کدام، یک طلا و یک نقره را به دست آوردند.

زهرا صفری دزکی و فاطمه امیری در رشته آمادگی جسمانی هر کدام یک نشان طلا کسب کردند و معصومه حیدری نشان برنز این رشته را از آن خود کرد و نشان طلای تیمی این رشته به فهیمه حیدری اعطا شد.

زهرا شایسته دیگر ورزشکاه چهارمحال و بختیاری نیز نشان نقره رشته تکواندو را به دست آورد.

جشنواره فرهنگی ورزشی خانواده کارکنان سپاه کشور با عنوان «شمیم خانواده» از ۳۱ مرداد تا ۲ شهریور امسال و با حضور دو هزار بانوی ورزشکار در رشته‌های ورزشی والیبال، شنا، دارت، آمادگی جسمانی، تکواندو و تیراندازی، به میزبانی به میزبانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد.

انتهای پیام/ن

درخشش در جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.