مقاومت اسلامی با انتقال سفارت آمریکا به قدس جان تازه گرفت

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: انتقال سفارت آمریکا به قدس، مقاومت اسلامی را تشدید کرد و همه مسلمانان جهان را بار دیگر به صحنه کشاند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته افزود: آمریکا با این اقدام خود، وحدت بین همه ملت‌های اسلامی را محکمتر و رژیم متزلزلِ در حال نابودی صهیونیستی را به سقوط حتمی نزدیک‌تر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی اضافه کرد: مقاومت اسلامی در همه جای دنیا با این جنایت آمریکایی صهیونیستی جان تازه گرفت به طور یکه همه احساس می‌کنیم چیزی نمانده که بساط رژیم صهیونیستی برچیده و دسترسی به بیت المقدس و بازگشت سرزمین‌های اشغالی به مسلمانان محقق شود.

امام جمعه قزوین افزود: زمانی که دشمن خود را با این خونریزی‌ها و زیاده خواهی‌ها می‌بینیم، به هیچ عنوان به دشمن اعتماد نمی‌کنیم و می‌دانیم آمریکا، فرانسه، انگلیس و اروپا قابل اعتماد نیستند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به برجام گفت: این برجامی که آمریکا آن را به اروپا واگذار کرد همان برجام آمریکایی است و نمی‌تواند مشکلی از مردم ایران برطرف کند البته می‌تواند با تلف کردن وقت ما را به بازی بکشاند.

وی افزود: مردم ایران به آمریکا و اروپا اعتماد ندارند و امیدی هم نداریم که با برجام مشکلات کشورمان حل شود.

خطیب نماز جمعه قزوین اضافه کرد: مشکلات کشور ایران با همت اندیشمندان، وحدت صفوف مومنان، حمایت از کالای ایرانی، اسراف نکردن و دوری از اشرافیت، با مهربانی و همدلی و برداشتن شکاف‌ها و اختلافات برطرف می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر و عملیات بیت المقدس گفت: صدام در آن زمان گفته بود مردم ایران خرمشهر را آزاد کنند من کلید بصره را به آن‌ها تقدیم می‌کنم، ایران در آن دوران خرمشهر را پس گرفت و پس از آن مسلمانان ایران و عراق همه مقدسات اسلام را از دست صدام پس گرفتند و او راهی جهنم شد.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: شاهد هستیم که ملت مسلمان ایران و عراق مهربان و منسجم هر روز شاهد پیروزی‌های بزرگتری هستند و خود را برای ساختن مسیری از کربلا به سمت بیت المقدس آماده می‌کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به روز بهره‌وری و بهینه‌سازی مصرف و حمایت از کالای ایرانی گفت: اگر نعمت‌های الهی را قدر ندانیم و بجای استفاده از کالای ایرانی که فرزندان خودمان تولید می‌کنند از کالای خارجی استفاده کنیم در نهایت فرزندانمان بیکار شوند و کارمان به سرانجام نخواهد رسید.

 خطیب نماز جمعه قزوین در ادامه به سالروز وفات حضرت ابوطالب (ع) پدر بزرگوار امیرالمؤمنین (ع) و عموی رسول گرامی اسلام (ص) اشاره کرد.
انتهای پیام/

خطبه های نماز جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار