حضور بیش از ۶۰ تیم یزدی در لیگ های کشور

بیش از۱۵۵ نفر از استان یزد به تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف دعوت شدند که بیش از ۶۹ مدال در مسابقات جهانی و بین المللی را کسب کردند.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و‌جوانان استان یزد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  گفت: بیش از۱۵۵ نفر از استان یزد به تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف دعوت شدند که بیش از ۶۹ مدال در مسابقات جهانی و بین المللی را کسب کردند.

شریعتی با بیان اینکه بیش از ۶۰تیم در لیگ‌های مختلف کشور از استان یزد وجود دارد و همه آن‌ها با قدرت در برابر حریفان خود حاظر می‌شوند گفت: این ۶۰ تیم در لیگ‌های کشوری و ۱۵۵ نفر دعوت شده به تیم ملی یک گزارش بدرفتاری و کمیته انظباطی دریافت نکردیم و این افتخار بزرگ برای ورزش استان یزد است.

مدیرکل ورزش و جوانان گفت:اعتبار داده شده به هیئت‌های ورزشی در سال۹۵ که از درآمد سالن‌ها ورزشی به دست آمده ۳ برابر سال۹۲ بوده و همچنین در سال گذشته ۵ برابر سال ۹۵ بوده است.

مسعود شریعتی در بحث ثمن‌ها و آنژیو‌ها در بحث جوانان گفت: در زمینه فضای مجازی وزارت ورزش و جوانان با صندوق کارآفرینی امید و بانک ریالت قراردادی منعقد کرده که جوانان از سن۱۸تا۲۹سالگی می‌توانند با ارائه طرح و تصویب آن در اداره کل از وام ۴درصد با بهره کم استفاده کنند.

انتهای پیام/ص

بیش از ۶۰ تیم یزدی در لیگ‌های کشورحضور داشته اند

برچسب ها: خبر ورزشی ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار