متکدیان به امنیت و بهداشت جامعه ضرر می‌رسانند

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: متکدیان به امنیت و بهداشت جامعه آسیب می‌رسانند و باید نسبت به ساماندهی آنها اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا خلیلی‌نژاد جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان  در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان گفت: در طرح جمع‌آوری متکدیان همه به نوعی تلاش کردند این طرح مسکّنی بود که درد را به صورت موقت خنثی کرد و به صورت آزمایشی انجام شد و در کنار نقاط ضعف، نقاط قوت زیادی داشت.

وی ادامه داد: اینکه بگوییم طرح نباید اجرا شود درست نیست تا زمانی که اتفاق‌نظر نداشته باشیم و به صورت جزئی اجرا نشود موفق نخواهیم بود متکدی که هم به لحاظ امنیتی هم بهداشتی به جامعه ضرر می‌رساند باید با او مقابله کرد و نسبت به ساماندهی آن کار کرد.

خلیلی نژاد  اظهار کرد: متکدیانی که از مردم کلاهبرداری می‌کنند باید هم دستگیر شوند متکدی که نظم اجتماعی و اقتصادی شهر را به هم می‌زنند تنها او متخلف نیست بلکه آن اداره‌ای که مسئول است و چشمش را روی این موضوع بسته در این تخلف شریک است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان بیان داشت: باید زیرساخت دائمی برای این طرح فراهم کنیم و خیران پای کار باشند طرح زمانی موفق است که متکدی را کاملا از چرخه تکدی‌گری خارج کنیم.

انتهای پیام/ی

متکدیان نظم اجتماعی شهر را برهم می زنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.