حادثه مرگبار در ساحل نمک‌آبرود چالوس / ۴ کشته بر اثر برخورد جت اسکی در منطقه چالوس در یکسال گذشته

بر اثر برخورد دو جت‌اسکی در ساحل نمک‌آبرود چالوس دو نفر کشته و زخمی شدند.

اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،   گفت: بعدازظهر امروز  در ساحل نمک آبرود چالوس دو دستگاه جت اسکی به یکدیگر برخورد  کردند و در داخل آب اتفاق افتادند .

وی افزود: در این حادثه یک خانم حدود ۲۸ ساله در دم جان باخت و یک آقای حدود ۳۰ ساله دچار آسیب‌های متعدد شدید شد.

اشکپور گفت: همکاران پایگاه اورژانس هچیرود آقای مصدوم را که دچار افت سطح هوشیاری شده بود را پس از انجام مراقبت‌های اولیه پیش بیمارستانی به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل کردند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی مازندران افزود: آخرین گزارش‌ها از وخامت حال این مصدوم حکایت دارد.

مجید اشرفی مسول کمیته جت اسکی شهرستان چالوس نیز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: حادثه بعد ازظهر برخورد دو جت اسکی در شهر هچیرود منطقه کیاکلا منجر به کشته و زخمی شدن یک زن و شو هر شد.

وی افزود: در این حادثه بر اثر شدت جراحات وارده خانم ۲۸ ساله در دم جان باخت و هم اکنون مصدوم دومی نیز بر اثر شدت جراحت وارده به سر به کما رفته است.

رئیس هیأت نجات غریق چالوس گفت: جت اسکی ران متخلف نیز به دلیل پیچیدن  در جلوی جت اسکی حادثه دیده مقصر شناخته شد و  با حضور ماموران انتظامی بازداشت شد.

اشرفی افزود: بیش از ۱۰ سانحه تصادف جت اسکی رانان یک سال گذشته در این منطقه گزارش شده است که تاکنون ۴ مورد منجر به مرگ سرنشینان شده است.

وی گفت: با باشگاه‌هایی که گواهینامه راندن جت‌ اسکی را ندارند به شدت برخورد قانونی می‌شود و داشتن هر گونه گواهینامه به غیر از گواهینامه انجمن جت‌ اسکی غیرقانونی است.

اشرفی افزود: کسانی که قصد فعالیت در این زمینه را دارند باید از کمیسیون ماده پنج استان مربوطه مجوز‌های لازم را دریافت کنند.
انتها یپیام/آ

دو کشته و زخمی در حادثه برخورد دو جت‌اسکی

برچسب ها: اورژانس ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۳
خانم بلافاصله فوت شد و اما وحید هم بعد ده روز فوت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
كسي از اين حادثه فيلم داره
Iran (Islamic Republic of)
maryam
۲۲:۵۱ ۱۶ خرداد ۱۳۹۷
ميشه بگيد به چه صورت رخ داده
Saudi Arabia
ناشناس
۲۲:۰۲ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام
من دقیقا اونجا بودم و به محض شنیدن صدای تصادف دیدم که ۲ تا جت اسکی رو آب هست و هر ۴ نفر افتادن تو آب،
هیچ کدومشون کلاه ایمی و لباس مخصوص جت اسکی نداشتند هرچند مقصر اصلی از دید من اون دفتری بود که جت اسکی اجاره میداد، خلاصه به محض تصادف ۳ دقیقه طول کشید تا اینا قایقشون روشن بشه، بعد اینکه اومدن سمت ساحل مردم با اورژانس تماس گرفتن و اون خانمیکه بیهوش شده بود نفس میکشید .
مشخص بود که دفتری که جت اسکی اجاره میداد نه امکانات فوریتی و پزشکی داشت و نه آموزش دیده بودند.
از مردمان محل شنیدم که دفتر اجاره جت اسکی مجوز هم ندارد و‌سال قبل هم همچین اتقاقی افتاده .
تقریبا ۸ دقیقه بعد تماس اورژانس رسید و و متاسفانه خانم فوت شده بود و آمبولانس یک آقا که بیهوش شده بود و زنده بود با امبولانس بردند .
خواستم اینو بگم که تو خبرتون هم بنویسید که دفتر اجاره جت اسکی مجوز و امکانات نداشته و هیچ آموزشی هم ندیدن ، اگه این اتفاق سال پیش هم افتاده چرا اونا باید فعالیت کنن و دفتر داشته باشن .
آخرین اخبار