تیم‌ ملی ایران‌ با‌ پیراهن قرمز رنگ در مراسم خداحافظی

تیم ملی ایران در دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان با پیراهن قرمز رنگ‌ حاضر می شود.

تیم‌ ملی ایران‌ با‌ پیراهن قرمر رنگ در مراسم خداحافظیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، دیدار دوستانه تیم ملی ایران و ازبکستان درحالی قرار است، فردا ( شنبه ) از ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی برگزار شود که تمامی بازیکنان تیم‌ ملی در تهران حضور دارند و قرار است، کاوه رضایی، رامین رضاییان و سامان قدوس هم در استانبول به اردوی شاگردان کی روش اضافه شوند.

ازبکستان هم درحالی با هدایت تیمور ‌کاپادزه و بازیکنان جوانش به تهران آمد که لوبانوف، رشیدوف و جپاروف در فهرست این تیم‌ حضور ندارند و آنها آخرین تمرین شان را ساعتی پیش در ورزشگاه آزادی انجام دادند و آماده بازی با شاگردان کی روش هستند.

همچنین طبق درخواست فدراسیون فوتبال ایران، قرار است شاگردان کی روش فردا ( شنبه ) با پیراهن قرمز رنگ بازی کنند و ازبک ها هم سفیدپوش در زمین چمن حاضر شوند. همچنین طبق برنامه فدراسیون، مسئولان می خواهند در بازی فردا از پیراهن تیم ملی و همچنین از نماد رسمی ایران که برگرفته از یوز ایرانی است, رونمایی شود.

تیم ملی ایران که خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه آماده می کند، حدود ۲ هفته ای می شود که تمرینات را آغاز کرده و اکنون هم تعداد بازیکنان به ۲۲ نفر می رسد و قرار است پس از برگزاری دیدار با ازبک ها و شرکت در مراسم بدرقه ( یکشنبه ۳۰ اردیبهشت )، دوشنبه راهی ترکیه شوند تا پس از بازی با تیم‌ ملی این کشور و یونان راهی روسیه و آماده شرکت در بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال شود.

انتهای پیام/

ایران با پیراهن دوم مقابل ازبکستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار