مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام :

فتح خرمشهر یکی از پرافتخارترین مقطع دوران دفاع مقدس است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: حماسه فتح خرمشهر یکی از پرافتخارترین مقطع دوران دفاع مقدس است که با نصرت الهی، و وحدت و همدلی مردم، سپاه، ارتش و بسیج رقم خورد.

فتح خرمشهر یکی از پرافتخارترین مقطع دوران دفاع مقدس است

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;سلیمان رستمیان  حماسه آزادسازی خرمشهر را فرصتی برای بازنمایی روح مقاومت و مجاهدت مردم به ویژه جوانان دانست و بیان کرد: هر ملتی در طول تاریخ خود گردنه‌های متعددی پیش رو دارد که سخت‌ترین این گردنه‌ها و در عین حال ماندگارترین آنها دفاع از استقلال، ‌تمامیت، شرف و به ویژه اندیشه‌ها و باورهای ملت‌ها است.

وی اظهارکرد: تبین دستاوردها و فرهنگ غنی دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌های جدید جامعه و تلاش در جهت حفظ و نشر آن بسیار ضروری است.

مدیرکل بنیاد ایلام افزود: سوم خرداد نماد وحدت، عظمت و اقتدار نظام مقدس اسلامی هست و نباید مشغله‌های کاری ما باعث شود تا روزهایی چون سوم خردادماه به دست فراموشی سپرده شود و تجلیل، تکریم و احترام درشان این روز انجام نشود.

سلیمان رستمیان ادامه داد: برای برگزاری مراسم بزرگداشت سی و ششمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر باید بسترهای حضور مردم و نقش‌آفرینی جوانان فراهم شود چراکه همیشه در این ایام، مردم برای برپایی جشن‌ها و مراسم‌های ملی و مذهبی راغب و پیش‌قدم بوده‌اند.

انتهای پیام/ د

فتح خرمشهر پر افتخار ترین فتح دوران دفاع مقدس

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.