ادعای لیبرمن: کمک‌های مالی کشور‌های مسلمان علت حمله رسانه‌ها به اسرائیل است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد کمک مالی کشورهای مسلمان سبب حمایت رسانه‌های جهان از فلسطینی‌ها و محکومیت اسرائیل شده است.

ادعای جدید لیبرمن درباره پوشش رسانه‌ای بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستیبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تایمز آو اسرائیل، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز جمعه با بیان اظهاراتی بی‌اساس ادعا کرد پول‌های تبلیغاتی کشورهای مسلمان، رسانه‌های جهان را به اتخاذ رویکردی جانبدارنه علیه اسرائیل ترغیب کرده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: سرانجام کسی که پول پرداخت می‌کند موزیک مورد نظر را انتخاب خواهد کرد.

لیبرمن در ادامه ادعاهای خود افزود: اگر اکنون سری به شبکه‌های خبری بین‌المللی دنیا بزنید از سی ان ان گرفته تا فرانس 24 و بی بی سی خواهید دید که 90 درصد از کل تبلیغات این شبکه‌های بین‌المللی از دنیای مسلمانان است.

او مدعی شد: ما در این باره دچار توهم نشده‌ایم. این یک جشن ریاکاری است.

شهادت 62 فلسطینی در تظاهرات روز دوشنبه گذشته فلسطینیان در نوار مرزی غزه و سرزمین‌های اشغالی با خشم و محکومیت گسترده بین‌المللی روبرو شد و جامعه بین‌الملل خواستار بررسی مستقل حوادث رخ داده در مرز غزه شدند.

لیبرمن در ادامه این مصاحبه مدعی شد: اسرائیل می‌خواهد وضعیت بغرنج انسانی در غزه را تقلیل بخشد و اقدامات خاصی را در سطح داخلی برای دستیابی به این هدف درپیش گرفته است. با این حال وی از پرداختن به جزئیات این ادعا خودداری کرد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ادعا کرد: روزی نیست که ما در کنار هم جمع نشویم و برای حل وضع نامساعد بشردوستانه در غزه تلاش نکنیم. خواست بین‌المللی بسیار اندکی برای ارائه کمک در نوار غزه وجود دارد و هیچ عامل بین‌المللی برای سرمایه‌گذاری مالی به منظور بازسازی غزه وجود ندارد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن رد انجام تحقیقات به دستور شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره کشتار اخیر غزه ادعا کرد: زمانی که به ساختار شورای حقوق بشر سازمان ملل نگاهی بیندازید خواهید دید کشورهای عضو این شورا هستند که هیچ ارتباطی با حقوق بشر ندارند. انجام تحقیقات توسط این شورا اقدامی در حمایت از تروریسم است. این اقدام تماما با هدف بازداشتن ما برای دفاع از خود صورت می‌گیرد.

از 30 ماه مارس سال میلادی جاری ده‌ها هزار فلسطینی در تظاهرات هفتگی موسوم به «تظاهرات بازگشت» شرکت کرده‌اند. دوشنبه گذشته و همزمان با افتتاح سفارت جدید آمریکا در قدس، نظامیان رژیم صهیونیستی ده‌ها تظاهرکننده غیرمسلح فلسطینی را به شهادت رساندند و صدها تن نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/

ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه کشورهای مسلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
جواد
۲۳:۳۶ ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
لیول من مطمئنی فقط کمکای مالی کشورای دیگه بوده و شماها هیچ کاری و جرم و جنایتی نکردی؟!!!
آخرین اخبار