تشدید تدابیر امنیتی برای برگزاری جشن عروسی نوه ملکه انگلیس + فیلم

تشدید تدابیر امنیتی برای برگزاری مراسم عروسی نوه ملکه انگلیس به اوج خود رسیده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ فضای شهر وینزر به دلیل برگزاری شاهزاده هری نوه ملکه انگلیس و مگان مارکل به شدت امنیتی شده است.

پلیس بریتانیا مامورهای بسیاری را در تمامی نقاط شهر لندن گذاشته است و حتی متکدیان را هم برای برگزاری این مراسم از خیابان جمع کرده است.

برگزاری جشن ازدواج سلطنتی با هزینه‌های هنگفت مسئله جدیدی نیست و مراسم ازدواج برادر بزرگتری هری یعنی ویلیام، دوک کمبریج و همسرش کاترین مدیلتون که سال 2011 میلادی برگزار شد نیز 34 میلیون دلار هزینه داشت. روزنامه «بیزنس‌اینسایدر» در گزارشی نوشت، هزینه جشن ازدواج پرنس ویلیام و کِیت میدلتون در سال 2011 معادل 34 میلیون دلار آمریکا بود که بخش قابل توجهی از آن برای امنیت مراسم هزینه شد.

بر اساس همین گزارش هزینه جشن ازدواج پرنس هری و مگان مارکل حدود 46 میلیون دلار است که در راس آن هزینه‌های امنیت مراسم و سپس موارد دیگر از جمله غذا، کیک‌ها، موزیک، گل‌های مراسم و دیگر هزینه‌ها خواهد بود.

مراسم پرهزینه سلطنتی در حالی برگزار می‌شود که مشکلات اقتصادی عدیده‌ای مردم بریتانیا را گرفتار کرده است و طی سال‌های اخیر حزب حاکم محافظه‌کار، با سیاست‌های ریاضت اقتصادی قصد دارد هزینه‌های دولت را تا میزان زیادی کاهش دهد. فشار این ریاضت اقتصادی اما، بر روی مردم است و گزارشی از نتایج تحقیقات دانشگاه یو.سی.ال لندن در سال 2017 نشان داد، ریاضت اقتصادی دولت انگلیس باعث مرگ 120 هزار نفر در این کشور شده و تعداد قربانیان تا سال 2020 به 200 هزار نفر خواهد رسید. روزنامه گاردین در گزارشی در ماه مارس 2018 نوشت، سیاست ریاضت اقتصادی دولت انگلیس فقرای این کشور را فقیرتر کرده است.

انتهای پیام/
 

عروسی شاهزاده هری با مگان مارکل + فیلم

 

 

برچسب ها: دانلود فیلم ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
چطور میتونن به فکر مردمشون نباشن.واقعا درد مردمشونو نمیبینن یا نمیخان ببینن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
بیچاره مردم انگلیس با این ملکه ای که دارند چکار باید کنن
آخرین اخبار