تجمع ضد صهیونیستی در برابر سفارت آمریکا در رم + فیلم

ایتالیایی‌ها در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و در اعتراض به ادامه جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه فلسطینی‌ها تظاهرات کردند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ صد‌ها ایتالیایی بار دیگر با راهپیمایی و تجمع برابر سفارت آمریکا در رم، انتقال سفارت این کشور به قدس و کشتار فلسطینی‌های ساکن عزه را محکوم کردند.

یکی از تظاهرکنندگان گفت: اسرائیل با ظلم کردن به ملت بی پناه فلسطین نشان می‌دهد که یک رژیم نژاد پرست و فاشیست است.

یکی دیگر از تظاهرکنندگان گفت: من یک شهروند ایتالیایی هستم که چند روز پیش از غزه برگشتم و تا دو هفته اینده دوباره به آنجا می‌روم. من شخصا از نزدیک شاهد راهپیمایی مسالمت امیز فلسطینی‌های در مرز غزه و به خاک و خون کشیده شدن ان‌ها توسط ارتش صهیونیستی بودم. حتی به سوی خودرو من هم شلیک کردند.

در این تظاهرات تعدادی از شهروندان آمریکایی ساکن رم نیز شرکت داشتند. یک آمریکایی گفت: تظاهرات ما در اعتراض به کشتار وحشیانه اهالی غزه توسط نظامیان اسرائیلی و همچنین انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس است.

یکی دیگر از شهروندان آمریکایی گفت: جنایت‌های جدید رژیم اسرائیل در غزه، بار دیگر چهره پلید ان را اشکار کرد و باید جامعه بین الملل نه فقط اسرائیل بلکه امریکا را هم که حامی اصلی این رژیم است قاطعانه محکوم کند.

ایتالیایی‌ها در یک هفته گذشته در رم پایتخت ایتالیا ۳ تظاهرات و تجمع اعتراضی علیه رژیم اشغالگر قدس و آمریکا برگزار کردند.

انتهای پیام/

راهپیمایی مردم ایتالیا علیه رژیم اشغالگر قدس + فیلم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار