مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون منصوب شد

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با صدور حکمی حامد میرزاحسینی را به سمت مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون منصوب کرد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون؛ مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکمی حامد میرزاحسینی را به سمت مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون منصوب کرد.

فاضل نظری در این حکم با اشاره به سوابق و شایستگی ارزشمند میرزاحسینی تأکید کرده است: مقوله کیفیت محصولات فرهنگی به ویژه در گستره مخاطبان کودک و نوجوان موضوعی است که با نگاه اثربخشی به فرایند تولید تا عرضه محصولات به دست می‌آید و در برگیرنده تناسب موضوعی محتوا و شکل محصولات است.

مدیرعامل کانون همچنین در حکم انتصاب مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات جدید کانون آورده است: از آنجا که تولید و توزیع محصولات فرهنگی دو مقوله به هم پیوسته در فرایند تولید موثر به حساب می‌آیند، نقش حوزه نظارت بر چاپ و توزیع محصولات فرهنگی از اهمیت ویژه‌ و متمایزی برخوردار است. به این معنا توجه و نیازهای متنوع جامعه هدف کانون در عین توجه به صرفه و صلاح آن و رعایت شفافیت فرایندی اقدامات از الزامات فعالیت‌های آن مجموعه خواهد بود.

فاضل نظری در این حکم اظهار امیدواری کرده است که از رهگذر تعامل موثر با بخش‌های فرهنگی مرتبط با حوزه عرضه و توزیع محصولات فرهنگی در مسیر تحقق اهداف کانون در این عرصه قدم‌های موثری برداشته شود.

میرزاحسینی سابقه معاونت فرهنگی هنری حوزه هنری استان تهران، معاونت و قائم‌مقام حوزه هنری کودک و نوجوان و مدیریت گرافیک حوزه هنری را در کارنامه کاری خود دارد.

گفتنی است؛ پیش از این جعفر عبدی مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات (فروش و بازرگانی) کانون پرورش فکری را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

حامد میرزاحسینی مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون شد

 

برچسب ها: ادبیات ، انتصاب مدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار