مستند زندگی هنرمندان تجسمی اصفهان در غالب شیوه معیشت، زندگی و تفکر هنرمندان به‌زودی در اصفهان اکران می‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مدیر خانه تجسمی حوزه هنری اصفهان با اشاره به برنامه‌های سال جاری خانه هنرهای تجسمی حوزه هنری اصفهان اظهار داشت: زندگی‌نامه هنرمندان تجسمی اصفهان در قالب مستند برای علاقه‌مندان پخش می‌شود و از ماه آینده تا پایان سال هر ماه یک مستند در این مورد داریم.

آزاده کوفگر  افزود: نشست‌های قبلی خانه تجسمی از سال گذشته ادامه دارد، هم‌چنین چند کارگاه در فضای باز در بین  مردم اجرا می‌شود.

مدیر خانه تجسمی حوزه هنری اصفهان گفت: این برنامه‌ها با محوریت بخش آموزشی تربیتی و  پس از آن تولید آثار فاخر است، دوره‌های مختلفی در این مورد با حضور اساتید مجرب در طول سال برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: نشست‌های نگارگری یکی از این جلسات آموزشی است که پس از ان در نمایشگاه جلوه‌های نقش اثار به نمایش گذاشته می شود، 2 سال است که نمایشگاه آثار منتخب برگزار می‌شود بخش اصلی کسانی هستند که در این کارگاه آموزشی شرکت می‌کنند.

کوفگر با اشاره به برگزاری جشنواره خاطرنشان کرد: شرایط برگزاری جشنواره در سال‌های اخیر مطلوب نبوده و اصولی نیست و ما در زمینه برگزاری نمایشگاه فعالیت زیادی نداریم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار