افزایش ۷۵ برابری تولید زالوی ایرانی در فراهان

یک واحد تولید زالو در فراهان با تلاش و تحقیقات توانست تولیدات خود را ۷۵ برابر کند.

افزایش ۷۵ برابری تولید زالوی ایرانی در فراهان به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاراک؛ مسئولان استان‌های کشور با هدف ایجاد بنگاه‌های کوچک پرورش و تکثیر زالو در استان خود از شرکت پرورش و تکثیر زالو در فراهان مستقر در مرکز رشد دانشگاه پیام نوراین شهرستان دیدن کردند.

برزآبادی فراهانی مدیر شرکت پرورش و تکثیر زالو در شهرستان فراهان در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاراک؛از افزایش ۷۵ برابری تولید زالوی ایرانی در فراهان خبرداد.

برزآبادی فراهانی با بیان اینکه این مرکز با تکثیر و پرورش ۲۰ هزار قطعه زالو در سال گذشته کار خود را شروع کرد، افزود: در حال حاضر با تلاش و تحقیقات همکاران مجموعه توانستیم شاهد افزایش تولیدات به یک میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه زالو در سال باشیم.

وی اضافه کرد: در کنار این فعالیت مشغول به راه اندازی فارم‌های تکثیر و پرورش ماهیان زینتی، انجام جلبک و کشت بافت در حوزه اشتغال بانوان هستیم.

رایزنی با کشور‌های اروپایی برای صادرات زالو به خارج از کشور

این کارآفرین فراهانی ادامه داد: در حال رایزنی با کشور‌های اروپایی از جمله آلمان، فرانسه و اسپانیا در حوزه تامین زالو و فرآورد‌های آن هستیم.

وی با اشاره به اینکه پس از به نتیجه رسیدن این مذاکرات، نیاز به تاسیس بنگاه‌های کوچک در سطح کشور داریم بیان کرد: با ایجاد این بنگاه‌ها شاهد اشتغال زایی بیش از ۲۰ هزار نفر و ارز آوری بیش از ۴۰ میلیارد تومان در سال خواهیم بود.

برزآبادی فراهانی اظهار کرد: امیدواریم با حمایت مسئولان بتوانیم شاهد شکوفایی اقتصاد ملی باشیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.