برنامه ریزی برای اشتغال دانشگاهیان و دانشجویان

معاون استاندار سمنان گفت : برنامه ریزی مناسبی هم برای اشتغال دانشگاهیان و دانشجویان در حال انجام است که با تفکیک شغل هایی مثل صنایع خودرو سازی و دارویی و ... تلاش برای اشتغال این افراد نیز انجام می شود.

حشمت الله عسگری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  در چهارمین جلسه ی کارگروه تخصصی اشتغال استان گفت : تاکنون 30 دستگاه اجرایی برای ایجاد شغل در استان اعلام آمادگی کرده و در این جلسه برنامه ریزی شد تا ظرف یک هفته آینده بقیه دستگاه های نیز تعهدات شغلی خود را اعلام کنند.

وی افزود : برنامه ریزی مناسبی هم برای اشتغال دانشگاهیان و دانشجویان در حال انجام است که با تفکیک شغل هایی مثل صنایع خودرو سازی و دارویی و ... تلاش برای اشتغال این افراد نیز انجام می شود.

اسماعیل غنیان مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در این جلسه با اشاره به پرداخت تسهلات اشتغال روستایی گفت: سهم استان 92 میلیارد و 400 میلیارد تومان بوده که 70 میلیارد تومان طرح برای بانک ها ارسال شده که 8 طرح با رقم بیش از 1 میلیارد تومان پرداخت شده و بقیه نیز در دست بررسی است.

وی افزود: این تسهلات در مناطق شهری زیر 10 هزار نفر و روستایی و عشایری با کارمزد 6 درصد و به ازای سرانه جمیعت این تسهلات از 150 میلیون تومان با آورده  حداکثری 20 درسد است.

انتهای پیام / د

طبق تعهد دتسگاه های اجرایی سمنان قرار است امسال بیش از 10 هزار شغل جدید در استان ایجاد شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.