رئیس هیئت فوتبال اردبیل؛

سند توسعه فوتبال اردبیل تدوین می شود

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از برنامه‌ریزی برای تدوین سند توسعه فوتبال استان اردبیل خبر داد.

صمد نوتاش، رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، از برنامه‌ریزی برای تدوین سند توسعه فوتبال استان اردبیل خبر داد و گفت: این سند نیز در حال اجرایی شدن است تا بتوانیم با تهیه این سند فوتبال اردبیل را در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

وی اظهار داشت:  با حمایت اداره کل ورزش و جوانان و دستگاه‌های مربوطه آکادمی هیئت فوتبال اردبیل راه‌اندازی می‌شود تا بتوانیم با راه‌اندازی این آکادمی نقش اساسی در رشد و توسعه فوتبال داشته باشیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با بیان این که ساماندهی فوتبال و فوتسال توسط این مجموعه مبنای کار قرار دارد افزود: در این زمینه با اهتمام ویژه‌ای که مدیرکل ورزش و جوانان استان دارد امیدواریم تحول خوبی در فوتبال استان ایجاد شود.

نوتاش بیان کرد: یکی دیگر از اولویت‌های فوتبال استان ساماندهی فوتبال محلات است که در این زمینه برنامه‌ریزی خوبی انجام شده تا بتوانیم فوتبال محلات را شناسایی و استعدادیابی کنیم و به وضعیت مطلوبی دست یابیم.

وی اظهار کرد: برای ساماندهی فوتبال استان و راه‌اندازی آکادمی فوتبال اقدامات خوبی انجام شده و مجوز مناسبی برای FFC اخذ شده و شهردار نیز زمین مناسبی را اختصاص داده تا بتوانیم برای رشد و توسعه فوتبال اردبیل اقدامات اساسی انجام دهیم که استان اردبیل یکی از چهار استان کشور است که این مجوز به آن‌ها اعظا شده است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل طرح توانمندسازی فوتبال شهرستان را بسیار ضروری دانست و گفت: فوتبال و فوتسال شهرستان نیز نقش اساسی در توسعه فوتبال دارد که اقدامات لازم در این زمینه انجام می‌شود.

نوتاش از آمادگی همه‌جانبه هیئت فوتبال استان برای تعامل با اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد و بیان کرد: بی‌شک تعامل همه‌حانبه می‌تواند ما را به اهداف مورد نظر در این زمینه رهنمون شود.

وی از ساماندهی فوتبال پیشکسوتان فوتبال خبر داد و افزود: با برگزاری مسابقات درصدد هستیم علاوه بر ایجاد انگیزه در بین پیشکسوتان و فوتبال گام بزرگی در توسعه و پویایی فوتبال برداریم.

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات جام رمضان خبر داد و  گفت: در این زمینه اداره کل ورزش و جوانان حمایت خوبی دارد تا بتوانیم این جام را به طور مناسب برگزار کنیم.

انتهای پیام/ح

راه اندازی آکادمی هیئت فوتبال اردبیل

 

برچسب ها: فوتبال ، آکادمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.