رئيس پليس آگاهی استان اصفهان:

انهدام باند ميلياردی سارقان منازل در اصفهان

رئيس پليس آگاهی استان اصفهان از شناسايي وانهدام باندسارقان منزل وكشف 2 ميليارد ريال اموال مسروقه خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستار خسروی  اظهار داشت: در پي شكايت تعدادي از شهروندان مبني بر سرقت منزل در شهر اصفهان، بررسی موضوع در دستور كار کارآگاهان پليس آگاهی استان قرار گرفت.

وي تصريح کرد: با انجام تحقيقات مشخص شد 2 سارق به بهانه جمع آوری ضايعات در کوچه ها و خيابان ها پرسه زنی و منازل خالی از سکنه را شناسایی و در فرصتی مناسب وارد منزل و اقدام به سرقت وجوه نقد، طلاها، مجسمه ها و نقره های گرانقیمت مي کردند.

رئيس پليس آگاهی افزود: كارآگاهان تحقيقات خود را دراين زمينه آغاز و با انجام يك سری اقدامات تخصصی موفق به شناسايی 2 سارق حرفه ای منزل شدند و با هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

اين مقام انتظامی گفت: متهمان در بازجوئی های پلیس به سرقت 2 میلیارد ریال اموال از منازل شهروندان در منطقه شرق شهر اصفهان اعتراف کردند .

رئيس پليس آگاهی استان در پايان با اشاره به اینکه مقادیر زیادی اموال مسروقه در مخفیگاه سارقان کشف شد به همشهريان توصيه کرد: از وسائل ايمني منزل از قبيل نرده و دزدگير و... استفاده کنيد، قفل درب ورودی منزل را به حفاظ توپي مجهز کرده به نحوی که خارج از درب قرار نگيرد، از درب های آکاردئونی و ضد سرقت برای آپارتمان استفاده کنيد، پنجره های مشرف به کوچه دارای حفاظ و نرده باشند، درب بالکن و پشت بام به قفلهای مطمئن و حفاظ مجهز باشد، در صورت مشاهده افراد يا خودروهاي مشکوک که بصورت بی هدف و گاها با چند سرنشين مبادرت به ديدزنی از منزل می کنند با پليس 110 تماس بگيريد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.