انهدام باند سارقان انگشترهای میلیاردی در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری اعضای باندی که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت یک‌هزار و ۳۳۰ انگشتر نقره به ارزش ۴ میلیارد ریال کرده بودند خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ ستار خسروی با اعلام این خبر اظهار داشت: درپی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت  یک‌هزار و 330 انگشتر نقره  به ارزش 4 میلیارد ریال موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد سارقان 4 نفر از مجرمان سابقه دار بودند که با تهدید سلاح سرد، این تعداد انگشتر نقره را از مالباخته به سرقت بردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: سرانجام با  تحقیقات گسترده و اقدامات پلیسی، مخفیگاه متهمان در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و کارآگاهان طی هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات هماهنگ، هر 4 متهم را دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان پس از مواجهه با مدارک و مستندات پلیس، صراحتاً به سرقت انگشترهای نقره با تهدید سلاح سرد و ضرب و جرح شاکی اقرار کردند.

سرهنگ خسروی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان، 250 عدد انگشتر نقره مسروقه کشف و به مالباخته تحویل شد، گفت: تلاش برای کشف سایر انگشترهای مسروقه و دستگیری مالخر پرونده، همچنان در دستور کار ماموران این پلیس قرار دارد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.