لیونل مسی در یک قدمی کسب کفش طلای اروپا

لونل مسی فوق ستاره تیم اسپانیای بارسلونا با 34 گل زده فاتح کفش ظلای اروپا شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت «گل» لیونل مسی فوق ستاره تیم بارسلونا تواسنته است با گلزنی های متعدد خود در این فصل از فوتبال اروپا تعداد گل های خود را به رقم 34 نزدیک کند و با 2 گل بیشتر در صدر جدول گلزنان این فصل از فوتبال اروپا قرار گیرد و به دنبال آن با بیشترین گل زده مقام آقای گل لیگ اسپانیا را در کارنامه خود کسب کند.

اصلی ترین رقیبان این بازیکن آرژانتینی کریستیانو رونالدو با 26 گل زده ، محمد صلاح با 32 گل و هری کین با 30 گل زده است و این بازیکنان دیگر نمی توانند به تعداد گل های این فصل مسی نزدیک شوند و مقام آقای گلی را از او بگیرند.

باید اشاره کرد لیونل مسی در آخرین بازی این فصل از لیگ اروپا به صورت بازیکن تعویضی بر روی نیمکت قرار داده شده بود و نتوانست در مدت زمان حضور خود در داخل زمین گلی را به ثمر رسانده و تعداد گل های خود را بهبود بخشد.

در پایان باید گفت محمد صلاح باید در آخرین بازی اروپایی این فصل خود به مصاف تیم رئال مادرید در قالب لیگ قهرمانان اروپا برود و شایداحتمال آن وجود داشته باشد که با 3 گل زده در این بازی کفش طلای اروپا را از مسی بگیرد.

انتهای پیام/

مسی کفش طلای اروپا را پا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
کفش طلای اروپا فقط با بازی ذر لیگ های داخلی حساب می شه نه با جام قهرمانان اروپا!
آخرین اخبار