جزیره خارگ صاحب اورژانس دریایی می‌شود

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر گفت: اورژانس دریایی جزیره خارگ راه‌اندازی خواهد شد.

جزیره خارگ صاحب اورژانس دریایی می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، دکتر عبدالرحیم دادجو افزود: طبق مصوبه‌ای که به تازگی تصویب شده، در برنامه ششم توسعه، اورژانس دریایی در جزیره خارگ ایجاد می‌شود.

وی یان کرد: اورژانس کشور شناور مورد نظر را تامین می‌کند و در اختیار مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر خواهد گذاشت.

دادجو ادامه داد: اکنون زمانی که نیاز باشد بیماری از خارگ به بوشهر یا جایی دیگر انتقال یابد از اورژانس هوایی استفاده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر شب‌پر نبودن بالگرد اورژانس را یکی از مشکلات عنوان کرد و گفت: پیگیریم که این مشکل حل شود و از بالگردی در اورژانس هوایی استفاده کنیم که در هر شرایطی بتواند پرواز کند.

دادجو به راه‌اندازی مرکز اورژانس ۱۱۵ در جزیره خارگ هم اشاره کرد و افزود: راه‌اندازی اورژانس خواسته به‌حق مردم بود که بر همین اساس، این مرکز با نیروی ماهر در جزیره مستقر شده است.

وی از همه نهاد‌ها و سازمان‌ها در حوزه پزشکی در جزیره خارگ درخواست کمک کرد و افزود: موقعیت ویژه این جزیره، خدمات‌دهی را در برخی از اوقات دشوار می‌کند و به همین علت آماده‌ایم برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم با سازمان‌های فعال حوزه پزشکی در این جزیره همکاری کنیم.

اورژانس هوایی اسفند ۹۳ در استان بوشهر راه اندازی شده و بیشتر ماموریت‌هایش مربوط به جزیره خارگ بوده است.

انتهای پیام/م

اورژانس دریایی جزیره خارگ راه‌اندازی خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.