ترجمه کتاب حرکات اصلاحی در اختلالات شایع ران و شانه

کتاب حرکات اصلاحی در اختلالات شایع ران و شانه دردانشگاه گیلان ترجمه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سعید رهسپار مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان گفت: کتاب حرکات اصلاحی در اختلالات شایع ران و شانه "نوشته ایوان اوسار، ترجمه دکتر حسن دانشمندی عضو هیأت علمی گروه آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، الهام حاجی حسینی و طاهره پورخانی از دانشجویان دکترای آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی دانشگاه گیلان از سوی انتشارات طنین دانش به چاپ رسید.

وی افزود: این کتاب در ۳۶۴ صفحه و در ۳ بخش شامل: مقدمه‌ای بر حرکت، شناسایی و ارزیابی مجموعه‌های ران و شانه، پیشرفت حرکات و تمرینات اصلاحی و یازده فصل ترجمه و منتشر شده است.

مسئول روابط عمومی دانشگاه گیلان تصریح کرد: حرکات اصلاحی دانشی است که در یک استراتژی پیشگیرانه با آموزش الگو‌های حرکتی صحیح و غربالگری افراد مبتلا و یا در معرض ریسک و با ارائه حرکات و تمرینات اصلاحی به بهبود راستای قامت و تصحیح الگو‌های حرکتی غلط پرداخته و سلامت آنان را ارتقاء می‌بخشد. کانون مطالعاتی و خدماتی این حیطه بر اصلاح وضعیت‌های بدنی ایستا و پویا و الگو‌های حرکتی استوار است و اهداف خود را از طریق ارائه حرکات اصلاحی و جبرانی و آموزش الگو‌های حرکتی به انجام می‌رساند.

انتهای پیام / ق

کتاب حرکات اصلاحی در اختلالات شایع ران و شانه   ترجمه ومنتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.