افزایش 20 درصدی خدمات درمانی و توانبخشی در کرمان

اولین جلسه کمیته اجرایی بهداشت و درمان با هدف برنامه ریزی در جهت ارائه خدمات و اقدامات بهتر در سال جاری برگزار شد.

افزایش 20 درصدی خدمات درمانی و توانبخشی در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان  با تاکید بر ارائه خدمات درمانی و توانبخشی بهتر و با کیفیت در سال جدید افزود: باید خدمات و اقدامات مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان به سایر ادارات، ارگان ها، فرمانداری ها معرفی شود تا بتوانیم خدمات بیشتری به عموم مردم و نیازمندان در سطح استان ارائه دهیم.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت در سال گذشته بیان کرد: فعالیت ها و خدمات درمانی و توانبخشی هلال احمر نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

 مجید اشرف گنجویی افزود: در سال گذشته بیش از 160 هزار نفر از خدمات درمانی، دارویی و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان بهره مند شدند.

وی با اشاره به بدهی میلیاردی بیمه ها و مراکز درمانی به جمعیت هلال احمر اظهار کرد: در سال جدید به صورت جدی پیگیر اخذ مطالبات هلال احمر از بیمه ها، مراکز طرف قرارداد از جمله بیمارستان ها و دانشگاه علوم پزشکی خواهیم شد.

یاد آور  است در این جلسه پیگیری لازم جهت اخذ مجوزهای راه اندازی درمانگاه های شهرستان بافت و بخش نجف شهر سیرجان در دستور کار معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی قرار گرفت.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار