کولر‌های خارجی به مازندران نرسید

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۵۴ دستگاه کولر خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۶ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار سیدمحمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد دو دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در شهرستان قائمشهر، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی آن شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و انجام گشت‌های هدفمند خودرو‌های مورد نظر را حین خروج از این شهرستان در یکی از جاده‌های استان متوقف کردند.

سردار میرفیضی از دستگیری رانندگان این ۲ خودرو در این عملیات خبر داد و گفت: در بازرسی از این خودرو‌ها ۵۴ دستگاه اسپیلت خارجی قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران، ارزش ریالی کالا‌های قاچاق کشف شده را ۲ میلیارد و ۱۶ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و کالا‌های کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد.

وی با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

کشف ۲ میلیاردی کالای قاچاق در شهرستان قائمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار