اجاق زغالی‌ای که موبایلتان را شارژ می‌کند +فیلم

هنرمند خلاقی به منظور تامین رفاه مسافران اجاقی طراحی کرده که آتش را به انرژی تبدیل می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اوقات فراغت به بخشی از اوقات انسان گفته می‌شود که در آن از اشتغال‌های فردی رها شده، به تفریح، سرگرمی، سفر و مشارکت‌های اجتماعی می‌پردازد. یکی از مسائلی که باید قبل از مسافرت به آن توجه کرد، همراه داشتن لوازم ضروری سفر است. معمولا گفته می‌شود که سبک سفر کنید؛ ولی به هر حال برخی از وسایل نیز در سفر ضروری هستند که بایستی همراهتان باشند مخصوصا زمانی که با وسیله شخصی خود سفر می کنید و قرار نیست در جای از پیش تعیین شده‌ای استراحت کنید.

 یکی از این لوازم  اجاق گاز است که شما بتوانید غذای خود را روی آن تهیه کنید ، البته برخی افراد غذای خود را روی آتش تهیه می کنند که البته این امر ممکن است موجب آتش گرفتن طبیعت پیرامون ما شود.

با پیشرفت تکنولوژی نوعی اجاق با نام BioLite ساخته شده که علاوه بر اینکه شما می توانید غذای خود را روی آن گرم یا طبخ کنید؛ می توانید از آن به عنوان شارژ دستگاه های الکترونیکی یا هر دستگاهی که مجهز به یو اس بی باشد مانند موبایل استفاده کنید.

اجاق زغالی‌ای که موبایلتان را شارژ می‌کند +فیلم

برای استفاده از این اجاق گاز کافی است چند تکه چوب را روی  اجاق  روشن کنید و پس از آن به راحتی توسط آتش به وجود آمده برق تولید می‌شود و شما می توانید به طور همزمان در حالی که مشغول شارژ کردن موبایل خود هستید؛  روی اجاق هم  کباب درست کنید. این انرژی هر دستگاهی که مجهز به یو اس بی باشد را شارژ می‌کند.

در ادامه ویدیویی از این اجاق مسافرتی را مشاهده می کنید.

▐آیا عنوان Red Dead Redemption 2 مجددا با تاخیر مواجه خواهد شد؟

بیشتر بخوانید:

PES 2019 مجوز اضافه کردن 9 لیگ جدید به این بازی را کسب کرد

باگ جدید واتس‌اپ؛ پیام‌‌تان به کسی که شما را بلاک کرده ارسال می‌شود!

کاربران Google Photos از این پس می‌توانند تصاویر مورد علاقه خود را نشانه‌گذاری کنند +تصویر

گوگل دسترسی به یوتیوب موزیک را برای کاربران ممکن کرد

پرفروش‌ترین فیلم‌های جهان در هفته جاری (24 می 2018)

انتهای پیام/

▐اجاق گازی زغالی که به قابلیت شارژ موبایل مجهز است▌ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار