متصدیان عرضه کننده لوازم آرایشی قاچاق در دام پلیس بهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف لوازم آرایشی قاچاق و غیر مجاز به ارزش ۹۹ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال در این شهرستان، خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین کنترل کالا‌های سلامت محور، موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح که با حضور نمایندگان فرمانداری، اداره صنعت و معدن و تجارت، شبکه بهداشتانجام شد، با کنترل و بازرسی واحد‌های صنفی این شهرستان موفق به کشف مقادیر قابل توجهی انواع لوازم آرایشی قاچاق و غیرمجاز در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده را ۹۹ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا متصدیان واحد‌های عرضه کننده لوازم و کالا‌های قاچاق به مرجع قضایی شدند و واحد‌های صنفی متخلف به دستور مقام قضایی پلمب شدند.

وی اشاره به اینکه امنیت یکی از پایه‌های مهم اقتصاد به شمار می‌رود و تحقق اقتصاد مقاومتی نیازمند توسعه امنیت پایدار در برابر تهدیدات اقتصادی به ویژه قاچاق کالا است، گفت: جلوگیری از ورود کالا‌های قاچاق و غیرمجاز افزایش اشتغالزایی و ارزش افزوده داخلی را به همراه خواهد داشت.
انتهای پیام/آ

کشف ۹۹ میلیونی لوازم آرایشی قاچاق و غیرمجاز در آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار