در شب های ماه مبارک رمضان؛

تمام من همه ی عدو در قم به روی صحنه می رود

تئاتر تمام من همه ی عدو در ژانر دفاع مقدس هر شب در ایام ماه مبارک رمضان در قم به روی صحنه می رود.

تمام من همه ی عدو در قم به روی صحنه می رودمهدی ملاک کارگردان تئاتر تمام من همه ی عدو در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛اظهار کرد:این تئاتر در  شب های ماه مبارک رمضان در سالن پلاتو ماه فرهنگسرای جوان قم واقع در خاکفرج به نمایش در می آید.

وی افزود:تئاتر تمام من همه ی عدو با موضوع دفاع مقدس  به ماجرای بين دو شخصيت ايرانی وعراقی  در طول سی سال زندگی می پردازد،دو پیرمرد که در زیر یک سقف زندگی می کنند و دشمن هم هستند و این نمایش در مورد گره ها و اتفاقاتی که بین آن ها بوده است صورت می گیرد.

ملاک در ادامه گفت:علی فرحناک مدير گروه ، عليرضا آغاز تهيه کننده،حسن مستوره بهار اجرای گريم،احمدشريفی طراح صحنه و وحيد صفری مدير توليداز ديگر عوامل اجرايی اين تئاتر هستند.

کارگردان این اثر با بیان این که این نمایش با استقبال بسیار زیاد مسئولان استانی و هنردوستان فهیم استان روبرو بوده عنوان کرد:کسب رتبه ی  نخست  در جشنواره های مقاومت،بسيج وتجلی بصيرت از افتخارات اين اثر نمايشی است.

 وی در پایان خاطر نشان کرد:این تئاتر تا 27 خرداد ماه هر شب ساعت 21:30 دقیقه به روی صحنه می رود،علاقه مندان می توانند برای ديدن اين نمايش با شماره تلفن 09361812729تماس بگيرند.

انتهای پیام/ش

نمایش تمام من همه ی عدو در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.