کمک ۵۴۰ میلیونی ستاد دیه خراسان رضوی و خیران برای آزادی زندانیان

رئیس اداره زندان کاشمر گفت : کمک ۵۴۰ میلیون تومانی ستاد دیه خراسان رضوی و خیران موجب آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد شد.

کمک ۵۴۰ میلیونی ستاد دیه خراسان رضوی و خیران برای آزادی زندانیانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن رحیمی افزود: انجمن حمایت از زندانیان این شهرستان، حوزه قضایی شهرستان‌های بردسکن، کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ را تحت پوشش دارد و با پیگری‌های انجام شده دفتر انجمن حمایت از زندانیان شعبه بردسکن نیز رسما فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی منابع درآمدی انجمن حمایت از زندانیان کاشمر را در هرماه ۸ میلیون تومان اعلام کرد و گفت : به طور متوسط ماهیانه بیش از ۶ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت این دفتر در ۴ حوزه قضایی شهرستان‌های بردسکن، کاشمر، خلیل آباد و کوهسرخ کمک نقدی و غیر نقدی می‌شود.

رئیس اداره زندان کاشمر در ادامه گفت : ۷۰درصد خانواده‌های زندانیان به لحاظ مالی مشکل دارند و نیازمند کمک هستند که با یاری خیران و منابع پایداری که وجود دارد از محل درآمد حاصله از آن در مناسبت‌های مختلف مورد حمایت قرار می‌گیرند.

رحیمی ادامه داد: حوزه قضایی بردسکن نسبت به دیگر حوزه‌های تحت پوشش بزرگ‌تر است و یک سوم زندانی‌های زندان کاشمر مربوط به بردسکن است.

وی با بیان اینکه درآمد حاصله از دفاتر انجمن حمایت اززندانیان هر شهرستانی صرف کمک به زندانیان حوزه قضایی همان شهرستان می‌شود. علاوه برکمک‌های نقدی خیران، دستگاه‌های خدماتی و اداره اوقاف و امورخیریه می‌توانند بخشی از درآمد حاصله از اموال و موقوفات را به صورت قانونی در اختیار دفتر انجمن حمایت از زندانیان قرار دهند تا بتوانیم خانواده‌های زندانیان را در شرایط سخت اقتصادی یاری رسانیم.

انتهای پیام // و. ت
 
 


ستاد دیه خراسان رضوی و خیران برای آزادی زندانیان ۵۴۰ میلیون تومان کمک کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.