در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تمهیدات اتحادیه ناشران و کتابفروشان برای اظهار نامه های مالیاتی

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان گفت: ناشران و کتابفروشان می‌توانند کارهای اظهار نامه مالیاتی خود را از طریق اتحادیه انجام دهند.

محمود آموزگار رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اظهارنامه های مالیاتی ناشران و کتابفروشان گفت: اظهار نامه های مالیاتی باید تا آخر خرداد ماه امسال به اداره مالیات تحویل داده شود.

وی افزود:همانند سال پیش ترتیبی می دهیم ناشران و کتابفروشان بتوانند کارهای اظهار نامه مالیاتی خود را از طریق اتحادیه انجام دهند.

 رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان با بیان اینکه صدور جواز کسب برای ناشران و کتابفروشان در محل جدید اتحادیه ناشران و کتابفروشان انجام می شود، ادامه داد:ساختمان جدید اتحادیه تکمیل شده است و  این اتحادیه به ساختمان جدید منتقل می شود.

وی در خصوص آخرین مهلت ثبت نام برای انتخابات هیئت رئیسه این اتحادیه بیان کرد: سی و یک اردیبهشت ماه سال جاری آخرین مهلت ثبت نام برای انتخابات هیئت مدیره اتحادیه ناشران و کتابفروشان بود.

آموزگار با بیان اینکه هر زمان آمادگی برگزاری انتخابات وجود داشته باشد انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه ناشران و کتابفروشان برگزار می شود، گفت:زمان دقیق برگزاری آن مشخص نیست.

انتهای پیام/

زمان نامشخص در برگزاری انتخابات هیئت رئیسه ناشران و کتابفروشان

 

برچسب ها: ادبیات ، بازار نشر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار