رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تیران و کرون:

توزیع 200 سبدهای غذایی در بین نیازمندان تیران و کرونی

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تیران و کرون گفت: ۲۰۰ سبد غذایی همزمان با ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان تیران و کرون توزیع می شود.

حجت اله صالحی، در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به طرح های ماه مبارک رمضان هلال احمر برای دستگیری از نیازمندان اظهار کرد: توزیع سبدهای غذایی بین نیازمندان در قالب طرح همای رحمت به همت داوطلبان عضو هلال احمر یکی از مهم ترین برنامه های این ماه است.

وی افزود: ۲۰۰ سبد غذایی همزمان با ماه مبارک رمضان توسط داوطلبان  و خیران تهیه و در بین نیازمندان شهرستان تیران و کرون توزیع می شود که ارزش هر سبد غذایی ۷۰۰ هزار ریال است.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان تیران و کرون ادامه داد: این سبدهای غذایی در بین خانواده های نیازمندی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند توسط اعضای داوطلب هلال احمر این شهرستان توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه توزیع غذای گرم در مناطق محروم نیز در ماه مبارک رمضان انجام می شود، یادآورشد: این طرح با مساعدت و مشارکت خیران و اعضای داوطلب و مسئولان محلی در مناطق محروم شهرستان انجام می شود.

صالحی با بیان اینکه طرح کمک به خانواده های نیازمند همزمان با نوروز نیز در این شهرستان صورت گرفت، خاطرنشان کرد: توزیع بسته های حمایتی در مقاطع مختلف زمانی انجام می شود همچنین حمایت هایی در راستای تامین نیازهای بهداشت و درمان افراد نیازمند نیز صورت می گیرد.

وی از اعزام تیم پزشکی به مناطق روستایی شهرستان خبرداد و گفت: تیم های پزشکی، خدماتی و بهداشت و درمان به روستاهای این شهرستان و همچنین مناطق محروم اعزام و خدمات بهداشت و درمان ارایه کردند که این اقدام در طول سال ادامه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: هلال احمر ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.