برگزاری ۵ محفل انس با قرآن با حضور قاری بین‌المللی در کردستان

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: در ماه رمضان پنج محفل انس با قرآن با حضور سیدجواد حسینی، قاری برجسته بین‌المللی برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حجت‌الاسلام علی رستمی، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به دعوت از قاری بین‌المللی در این ماه مبارک برای حضور در استان گفت: هماهنگی‌های لازم صورت گرفته تا سیدجواد حسینی، قاری بین‌المللی در این ماه مبارک در استان حضور یابد.
حجت‌الاسلام رستمی بیان کرد: با حضور این قاری بین‌المللی و قاریان برجسته استانی پنج محفل انس با قرآن در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
وی به فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی استان در فضای مجازی اشاره و اعلام کرد: پنج مسابقه قرآنی در فضای مجازی برای این ماه مبارک طراحی و تدوین شده است.
معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان از برپایی ۱۰ کرسی تفسیر پسوره بینات طی ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و بیان کرد: دو مفسر قرآن کریم نیز برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های قرآن به شهرستان بیجار اعزام شدند.
معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان گفت: ۱۰ محفل جزء خوانی قرآن کریم نیز در ایام ماه مبارک رمضان در سطح مساجد استان کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

برگزاری محفل انس با قرآن در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار