مشارکت 5 هزار نفر در مسابقات اینترنتی سایت تبیان

کارشناس رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از مشارکت 5 هزار نفر در مسابقات اینترنتی این اداره‌کل که از طریق سایت تبیان استان برگزار شد، خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛آرمان داودی امروز کارشناس رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت:  برگزاری دو دوره مسابقات بزرگ اینترنتی با عنوان مسابقه نهج‌البلاغه به مناسبت شروع ماه رجب و همچنین مسابقه بزرگ قرآن کریم در سه رشته پیامکی، مفاهیم و چند رسانه‌ای با شرکت بیش از 5 هزار نفر از جمله برنامه‌های واحد رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان در سال 96 بود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات گسترده‌ای در حوزه چاپ و نشر انجام شد، افزود: تولید و چاپ پوستر اعتکاف به مناسبت ایام اعتکاف در ماه رجب و توزیع میان معتکفین استان به تعداد یک‌هزار و 500 برگ و همچنین تولید و توزیع استند چارت وظایف سازمان برای اداره‌کل و دفاتر شهرستانی برای تکریم ارباب رجوع از جمله دیگر فعالیت‌های حوزه رسانه تبلیغات اسلامی کردستان در سال گذشته بوده است.

وی یادآور شد: برگزاری 10 جلسه کارگروه رسانه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان و مدعوین جلسه، تولید و توزیع 10 هزار بروشور اختصاصی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با همکاری کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان و توزیع در سطح استان نیز از دیگر اقدامات حوزه رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان بوده است.

داودی تولید محتوای دینی در زمینه‌‌های چند رسانه‌ای تحت مدیریت اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان اعم از صفحه اشتراکی شبکه اجتماعی تبیان را نیز از اقدامات دیگر این حوزه در سال گذشته خواند و گفت: انتشار بیش از 450 مطلب گوناگون و جذاب اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، خانوادگی و ورزشی در وبسایت رسمی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در طی سال گذشته انجام شده است.

وی طراحی و چاپ بیش از دو هزار بروشور ویژه اصناف و کسبه و توزیع آن در سطح شهرستان بانه، برگزاری شش کارگاه مقابله با آسیب‌های اجتماعی با موضوعاتی نظیر فضای مجازی، خشونت و طلاق و برگزاری یک دوره کرسی آزاداندیشی با موضوع فضای مجازی را از دیگر اقدامات حوزه رسانه تبلیغات اسلامی کردستان برشمرد.

انتهای پیام/ د م

چاپ بیش از دو هزار بروشور ویژه اصناف و کسبه و توزیع آن در شهرستان بانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.