طی حکمی از سوی غلامی؛

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم منصوب شد

وزیر علوم طی حکمی عبداللهی نژاد را به سمت مدیرکل روابط عمومی این وزارتخانه منصوب شد.

مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم منصوب شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  منصور غلامی وزیر علوم در حکمی علیرضا عبداللهی نژاد را به سمت مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم منصوب کرد.
 
در این حکم انتصاب آمده است:

جناب آقای دکتر علیرضا عبداللهی نژاد

با سلام و احترام

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با توجه به نقش و اهمیت جایگاه خطیر روابط عمومی در دنیای ارتباطات، اطلاع رسانی، ارتباط مستمر با مردم و مسئولین و رسانه‌ها در راستای پاسخگویی به مردم و نقش مهم و بی بدیلی که آن اداره کل در پیشبرد و اجرای راهبرد‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دولت محترم تدبیر و امید برعهده دارد، با همکاری و هماهنگی با کلیه معاونان و مدیران و همکاران وزارتخانه در اطلاع رسانی به موقع فعالیت‌های انجام شده توسط دانشگاهیان بویژه در حوزه توسعه علمی کشور و امور فرهنگی موفق و موید باشید.

عبداللهی نژاد پیش از این مسئولیت سرپرستی اداره کل روابط عمومی وزارت علوم را از شهریورماه سال ۱۳۹۶ برعهده داشته است.

وی دانش آموخته دکتری علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیات علمی دانشکده علوم ارتباطات این دانشگاه است.

عبداللهی نژاد همچنین دارای چندین مقاله علمی و پژوهشی در زمینه روزنامه نگاری و علوم ارتباطات در مجله‌های علمی داخل و سمینار‌های داخل و خارج از کشور است و کتاب «ارتباطات سیاسی» را زیر چاپ دارد.

افزون بر این، وی از سوابق مختلفی به عنوان روزنامه نگار و مترجم اخبار در رسانه‌های کشور همچون خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و روزنامه‌های انتخاب و ایران دیلی برخوردار است.

وی، مسئولیت‌های علمی و آموزشی دیگری همچون معاونت آموزش و پژوهش دانشکده خبر، معاونت اداری، مالی و دانشجویی دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و نیز عضویت در شورای انتشارات این دانشگاه را نیز در کارنامه سوابق خود دارد.

وی همچنین عضو کارگروه بازنگری رشته «روزنامه نگاری پزشکی» در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و استاد مدعو این دانشگاه است.

انتهای پیام/

انتصاب جدید در وزارت علوم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار