مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: صداو سیمای مرکز ایلام با تولید و پخش برنامه های ترکیبی، نمایشی، موسیقی و مستند به استقبال سالروز آزادسازی خرمشهر می رود.

گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در صدا و سیمای مرکز ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام;شیروی مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام بیان کرد: معاونت های صدا ، سیما ، خبر و مجازی با تولید و پخش ویژه برنامه های مختلف ، به رشادت و قهرمانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بویژه سالروز آزادسازی خرمشهر می پردازند.

وی با اشاره به انعکاس جشن های مربوط به این مناسبت در معاونت سیمای مرکز ایلام اظهارکرد: عوامل و دست اندرکاران معاونت سیما ی مرکزایلام روز چهارشنبه دوم خرداد ماه با پوشش جشن آزادسازی خرمشهر در شهرستان ملکشاهی به استقبال این مناسبت رفته و سوم خرداد ماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر سایر جشن های مربوط به این روز را منعکس می کنند.

شیروی از حضور گزارشگران و تهیه کنندگان معاونت صدای مرکز ایلام در سطح شهر ایلام و سایر شهرستان ها برای پوشش، جشن های مربوط به آزاد سازی خرمشهر خبر داد و اضافه کرد: نواخته شدن بانگ مقاومت و پیروزی راس ساعت 11 صبح روز پنج شنبه سوم خرداد ماه همزمان با سراسر کشور از رادیو ایلام و پخش مستند های ویژه آزادسازی خرمشهر در این روز از جمله برنامه های معاونت صدا ی مرکز ایلام است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام  ادامه داد: تهیه گزارش های حماسی و مردمی با موضوع رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و آزادسازی خرمشهر در معاونت خبر و همچنین تولید و بارگذاری عکس ،بنر ، موسیقی تصویر، گیف و پوستر با موضوع دفاع مقدس و سالروز آزادسازی خرمشهر در معاونت مجازی از جمله دیگر فعالیت های صدا و سیمای مرکز ایلام به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر است .

انتهای پیام/ د

گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.