جایگاه ووشو استان بوشهر ۱۱ پله ارتقا یافت

رئیس هیات ووشو استان بوشهر گفت: براساس نتایج ارزیابی عملکرد هیات‌های ووشو سراسر کشور در سال گذشته، این استان با ۱۱ پله ارتقا نسبت به سال ۱۳۹۵ به رتبه پانزدهم رسید.

جایگاه ووشو استان بوشهر ۱۱ پله ارتقا یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، رئیس هیات ووشو استان بوشهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در این ارزیابی شاخصه زیادی مورد توجه قرار داشت که برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری، استاژ فنی، کارگاه‌های آموزشی و استعدادیابی از جمله آن‌ها بود.

وی بیان کرد: حضور در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، سبکی و بین المللی و کسب ۱۱۵ مدال طلا، نقره و برنز، اجرای برنامه‌های فرهنگی ورزشی از دیگر شاخص‌های تاثیرگذار در ارتقا ۱۱ پله‌ای جایگاه ووشو استان بوشهر است.

حاجیانی ادامه داد: قهرمانی باشگاه پارس جنوبی در مسابقات بین المللی جام پارس و لیگ برتر ووشو و گرفتن میزبانی مسابقات سبکی و چهارجانبه کشوری از مهمترین برنامه‌ها و دستاورد‌های استان بوشهر در سال گذشته بود.

وی بیان کرد: تحقق موفقیت ارتقا ۱۱ پله‌ای در سایه کاری تیمی بود که تمامی اعضای هیات، مربیان، داوران، ورزشکاران، اداره کل ورزش و جوانان و امور ورزش پارس جنوبی در آن نقش داشتند.

حاجیانی ادامه داد: حرکت روبه رشد ووشو استان بوشهر که در این چند سال آغاز شده رسالت فعالان این حوزه را بیش از پیش سنگین‌تر کرده و در این ارتباط همه باید برای رسیدن به شرایط ایده آل تلاش کنیم.

انتهای پیام/م

جایگاه ووشو استان بوشهر به رتبه ۱۵ رسید

برچسب ها: ووشو ، جنجال ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.