قهرمان بین‌المللی ووشو بدون مربی در پارک تمرین می‌کند

قهرمان بین‌المللی ووشو تمرینات خود را در پارک و بدون مربی دنبال می‌کند و هزینه‌های مسابقات توسط خانواده‌اش تامین می‌شود.

قهرمان بین‌المللی ووشو بدون مربی در پارک تمرین می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر, علی اصغر احمدی قهرمان بین‌المللی ووشو اظهار داشت: تاکنون از استان بوشهر و شهرستان جم قهرمان‌های زیادی در بخش ووشو به میادین بین‌المللی راه یافتند و افتخارات زیادی نصیب کشورمان و استان بوشهر کرده‌اند.

 وی افزود: این روزها حال و روز ووشو در شهرک پردیس شهرستان جم خوب نیست و مسئولان کمیته ورزش شهرک این رشته را به تعطیلی کشاندند و علت این تعطیلی را نیز به حد نصاب نرسیدن کلاس‌ها عنوان می‌کنند. 

وی بیان کرد: مدت چهار سال است که در ووشو فعالیت دارم و در بخش قهرمانی کشور در استان‌های فارس، چهارمحال بختیاری، گیلان و در بخش بین المللی کشورهای گرجستان، لتونی، آلمان صاحب مدال‌های طلا، نقره و برنز شده‌ام. 

احمدی به دلایل تعطیلی کلاس ووشو در شهرک پردیس اشاره کرد و یادآور شد: کاهش ورزشکاران در فصول مختلف سال و حمایت نکردن رئیس امور ورزش علت این تعطیلی است. در این چند سال تاکنون هیچ‌گونه تقدیری از ووشوکاران و سایر قهرمانان به‌عمل نیاوردند. 

وی خاطرنشان کرد: در سال های گذشته ورزش ووشو جنب و جوش زیادی داشت که به یک‌باره تجلیل از قهرمانان و اهداء جوایز و مراسم‌ها ورزشی کنار گذاشته شد و روز به روز ورزش ووشو دچار افت شدیدتری شد.

احمدی گفت: همیشه این سوال برای من بوده که چرا با این همه افتخارات به یکباره ووشو به مدت دوماه هست که تعطیل شده و از طرفی برخی رشته‌ها هم آمار آنها پایین بودند ولی فقط ووشو را تعطیل کردند.

این قهرمان ووشو تصریح کرد: اولین مدال قهرمانی کشور و بین‌المللی در شهرک توسط ووشوکاران کسب شد و همیشه ووشو جزء پرمدال آورترین رشته بوده است.

وی درخصوص علت اینکه آمار ووشو به یکباره کم و زیاد می شود گفت: ساکنین بومی و غیر بومی در تابستان به شهر خودشان می‌روند و اوایل مدرسه هم تا شکل گیری کلاس‌ها دچار رکود می‌شود و مسئولان از همین فرصت استفاده می‌کنند و تنها رشته ووشو را به تعطیلی می‌کشانند. در صورتی که این قانون در هیچ جای کشور وجود ندارد. تعداد ما ووشوکاران در سال ۵۰ نفر بوده و حتی پنج نفر هم کاهش داشته‌ایم ولی در این چند سال چنین قانونی نبوده که کلاس‌ها را بدین شکل تعطیل کنند ولی با آمدن مسئول ورزش جدید همه چیز تغییر می‌کند.

احمدی ادامه داد: از مدیرعامل شرکت پاسارگاد انتظار داریم که به داد ما ورزشکاران برسند، همه ما ساکنین شهرک در قطب انرژی هستیم و این خیلی افت دارد که هزینه مربی را نمی‌توانند پرداخت کنند.

وی اظهار داشت: در این مدت پدر و مادر من نزدیک به ۵۰ میلیون تومان برای مسابقات قهرمانی کشوری و بین المللی برای من هزینه کرده‌اند و با هزینه شخصی راهی این مسابقات شده‌ام و هم اکنون در پارک بدون مربی تمرین می‌کنم.

احمدی گفت: به دلیل تعطیلی کلاس‌ها به مسابقات بین‌المللی نروژ نرسیدیم و این واقعا بی‌انصافی است. از همه مسئولین انتظار داریم که به من کمک کنند تا بیشتر از این شرمنده خانواده‌ام نشوم، از مربی خودم که زحمات زیادی برای من کشیدند تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتاهی پیام/پ

قهرمان ووشویی که بدون مربی در پارک تمرین می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.